برترین موبایل قلم دار در راه بازار، عکس

به گزارش اردکان خبر، اولین عکس های ادعایی از Galaxy S24 Ultra منتشر شده است. عکس هایی که می گویند پرچمدار بعدی سامسونگ برترین تلفن S Pen خواهد شد.

برترین موبایل قلم دار در راه بازار، عکس

تینا مزدکی- آخرین قلم S Pen که داشتم گلکسی نوت 10 بود و اگرچه از تجربه کلی آن خوشم آمد، اما هرگز هوادار صفحه نمایش لبه خمیده نبودم. مسلماً نمایشگر خمیده ظاهری زیبا به گلکسی نوت 10 بخشیده بود با این حال، فراتر از ظاهر، طراحی خمیده باعث لغزنده شدن گوشی شد و تجربه قلم S به علت آن پنل خمیده به چشم نیامد.

در کنار هم قرار دادن قلم S با صفحه نمایش خمیده هرگز در نظر من انتخاب خوبی به نظر نمی رسید و به نظر می رسد که برای برطرف این مشکل که گلکسی نوت سال ها با آن روبرو بوده است، به یک پرچمدار گلکسی S احتیاج است.

Galaxy S24 Ultra ممکن است برترین پرچمدار S Pen در سال های اخیر باشد. سری گلکسی نوت پس از گلکسی نوت 20 متوقف شد، اما روح آن در گلکسی اس اولترا زنده می گردد.

گلکسی اس 23 اولترا از زمان گلکسی نوت 20، نزدیک ترین گوشی سامسونگ به صفحه نمایش تخت بود، اما به نظر می رسد که گلکسی اس 24 اولترا اولین گوشی خواهد بود که نمایشگر خمیده را به طور کامل حذف می نماید.

منبع: sammobile

  • قیمت گلکسی A15 فاش شد؛ خبر خوش برای ایرانی ها/ عکس

  • عکس l معرفی سامسونگ گلکسی S23؛ تلفن همراهی که این کاربران سامسونگ نباید آن را خریداری نمایند!

227227

منبع: خبرآنلاین
انتشار: 4 آذر 1402 بروزرسانی: 4 آذر 1402 گردآورنده: ardakankhabar.ir شناسه مطلب: 1354

به "برترین موبایل قلم دار در راه بازار، عکس" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "برترین موبایل قلم دار در راه بازار، عکس"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید