امضای تفاهم نامه همکاری میان کمیته پارالمپیک آسیا و اماراتی ها

به گزارش اردکان خبر، به گزارش خبرنگاران و به نقل از روابط عمومی کمیته ملی پارالمپیک، کمیته پارالمپیک آسیا در مورد این تفاهم نامه اعلام کرده که با توجه به هم راستا بودن فعالیت های این سازمان با APC در مورد بهبود معشیت افراد دارای معلولیت و نیز موثر بودن آن در یاری رسانی به کمیته های ملی پارالمپیک آسیا در این موضوع، این تفاهم نامه منعقد شده است.

امضای تفاهم نامه همکاری میان کمیته پارالمپیک آسیا و اماراتی ها

برای سفر با هزینه سفر به پوکت با هواپیما همراه ما باشید. هیچ جا بهتر از سواحل زیبای تایلند نمیتواند خستگی را از تن شما بدر کند و تجربه آرامش را به شما بدهد.

همچنین اعلام شده که این تفاهم نامه بخش های بسیار گسترده ای از قبیل ایجاد کسب و کارهای کوچک برای افراد دارای معلولیت در راستای استقلال اقتصادی آنها، تهیه تجهیزات تطبیقی و زیرساخت های قابل دسترس و همچنین ایجاد یک پایگاه اطلاعاتی از داوطلبان را در برمی گیرد و دسترسی به آن به NPC ها یاری می نماید تا پروژه ها و رویدادهای خود را انجام دهند.

انگیزه اصلی از امضای این تفاهم نامه میان APC و سازمان هلال احمر امارات متحده عربی، احتیاج NPC های آسیا در حمایت از ورزشکاران در ایام همه گیری بیماری کرونا ذکر شده و با توجه به اینکه احتیاج هر کشور متفاوت است. هلال احمر امارات از کلیه کشورها از جمله ایران درخواست کرده تا دانش و تخصص خود را در حوزه افراد دارای معلولیت کشورشان را برای برنامه عملیاتی ارائه کنند.

همکاری کمیته پارالمپیک آسیا با هلال احمر امارات متحده عربی در گام اول با ایجاد یک پایگاه اطلاعاتی قابل دسترس از داوطلبان همکاری در این پروژه و نیز مرور بر طرح های آنها شروع و در ادامه جهت، راههای ارائه حمایت به صورت روشن تری اعلام خواهد شد.

منبع: خبرگزاری مهر
انتشار: 21 آبان 1399 بروزرسانی: 21 آبان 1399 گردآورنده: ardakankhabar.ir شناسه مطلب: 307

به "امضای تفاهم نامه همکاری میان کمیته پارالمپیک آسیا و اماراتی ها" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "امضای تفاهم نامه همکاری میان کمیته پارالمپیک آسیا و اماراتی ها"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید