انگلیس و اتحادیه اروپا توافقنامه برگزیت را منتشر کردند

به گزارش اردکان خبر، انگلیس روز شنبه متن توافقنامه تجاری با اتحادیه اروپا را منتشر کرد.

انگلیس و اتحادیه اروپا توافقنامه برگزیت را منتشر کردند

با ما سفر کنید و با تور لحظه آخری اروپا ارزان از قاره سبز دیدن کنید و با دریافت خدمات ویزای شینگن از گردش به دور اروپا لذت ببرید.

به گزارش گروه بین الملل خبرنگاران به نقل از رویترز، در حالی که تنها 5 روز زمان به خروج بریتانیا از اتحادیه اروپا وقت باقی مانده است، لندن روز شنبه توافقنامه تجاری با بروکسل را منتشر نموده است.

بر اساس این گزارش، توافقنامه تجاری برگزیت 1246 صفحه است و همچنین شامل توافقاتی در زمینه انرژی هسته ای، تبادل اطلاعات طبقه بندی شده است.

مذاکره کننده ارشد اتحادیه اروپا در مذاکرات برگزیت آدینه سفیران 27 عضو اتحادیه اروپا را در جریان نتیجه نهایی مذاکرات و توافق صورت گرفته قرار داد. این خبر را یک سخنگوی ریاست دوره ای اتحادیه اروپا (آلمان) اعلام نمود.

سفیران کشور های اروپایی بلافاصله طی نامه ای به مجلس اروپا از تصمیم خود برای اجرای موقت توافق نامه تجاری از اول ژانویه خبر دادند.

یک دیپلمات اروپایی در این باره گفت: این اجرای موقت توافقنامه زمان برای آنالیز کامل و منظم پیش نویس این توافق را برای مجلس اروپا فراهم می نماید. مجلس اروپا قبلا این مسئله را آشکار نموده بود که زمان باقی مانده تا خاتمه امسال میلادی برای تصویب توافق برگزیت بسیار کوتاه است.

توافقنامه مورد مذاکره قرار گرفته بین طرفین حالا باید با تمام جزئیات در پایتخت های کشور های اروپایی مورد آنالیز قرار گیرد.

منبع: خبرگزاری دانشجو
انتشار: 10 بهمن 1399 بروزرسانی: 10 بهمن 1399 گردآورنده: ardakankhabar.ir شناسه مطلب: 465

به "انگلیس و اتحادیه اروپا توافقنامه برگزیت را منتشر کردند" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "انگلیس و اتحادیه اروپا توافقنامه برگزیت را منتشر کردند"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید