برنامه هفته دوم کاری بایدن در کاخ سفید اعلام شد

به گزارش اردکان خبر، جو بایدن از امروز دوشنبه هفته دوم کاری خود را به عنوان رئیس جمهور آمریکا شروع می نماید و در این هفته میخواهد فرمان های اجرایی دیگری را صادر کند.

برنامه هفته دوم کاری بایدن در کاخ سفید اعلام شد

به گزارش گروه سیاسی خبرنگاران، به نقل از هیل، جو بایدن دستور کار اجرایی خود را در هفته دوم ریاست جمهوری معین نموده است و میخواهد روی مساله مهاجرت، خدمات درمانی، حوزه های تغییرات اقلیمی، حقوق نژادی و بعضی مسائل دیگر تمرکز کند و در هر روز یک موضوع معین را دنبال خواهد نمود.

در همین رابطه بایدن فردا سه شنبه یک دستور اجرایی درباره برابری نژادی و احیای بعضی قوانین انتقال تجهیزات نظامی به پلیس اجرایی محلی که در دوران باراک اوباما تدوین شده بود را امضا خواهد نمود.

این در حالی است که رئیس جمهور آمریکا طی سه روز اول ریاست جمهوری خود 30 دستور اجرایی امضا نموده که تنها سه مورد کمتر از دستورهای اجرایی دونالد ترامپ رئیس جمهور سابق این کشور طی صد روز اول کاری او است.

بایدن همچنین میخواهد روز آدینه چند دستور اجرایی در زمینه لغو سیاستهای دوره ترامپ درباره سیستم پناهندگی و ایجاد ساز و کاری برای رسیدگی به دلایل اصلی مهاجرت از کشورهای آمریکای مرکزی امضا کند.

رئیس جمهور جدید آمریکا همچنین میخواهد با یک دستور اجرایی، نیروی ویژه ای برای اتحاد خانواده های پناهجویان که از یکدیگر جدا شده اند تشکیل دهد.

یادآور می گردد دونالد ترامپ با اجرای سیاست های مهاجرتی باعث جدا شدن بچه ها بسیاری از خانواده های خود در مرزهای آمریکا شد. این مساله نقدها حقوق بشری زیادی را علیه آمریکا به راه انداخته است.

منبع: خبرگزاری دانشجو
انتشار: 6 اسفند 1399 بروزرسانی: 6 اسفند 1399 گردآورنده: ardakankhabar.ir شناسه مطلب: 516

به "برنامه هفته دوم کاری بایدن در کاخ سفید اعلام شد" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "برنامه هفته دوم کاری بایدن در کاخ سفید اعلام شد"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید