ترامپ درصدد برگزاری مراسم تودیع نظامی برای خودش است

به گزارش اردکان خبر، ترامپ میخواهد در صبح روز مراسم تحلیف جو بایدن، رئیس جمهور منتخب آمریکا با برگزاری مراسم تودیع نظامی برای خودش، کاخ سفید را ترک کند.

ترامپ درصدد برگزاری مراسم تودیع نظامی برای خودش است

به نقل از شبکه تلویزیونی ای بی سی، دونالد ترامپ، رئیس جمهور آمریکا، آدینه شب جزئیات جدیدی از طرح هایش برای ترک کاخ سفید و برگزاری مراسم تودیع نظامی برای خودش در صبح روز مراسم تحلیف (بایدن) منتشر کرد.

ای بی سی در گزارشی در این باره گفت: رئیس جمهور ترامپ کمی بیش از یک هفته پس از تحریک گروهی از طرفداران اراذل و اوباش خود برای حمله به کنگره آمریکا، قصد برگزاری مرانسم پرطمطراق تودیع نظامی در صبح روز مراسم تحلیف (بایدن) را دارد.

منابع مطلع درباره جزئیات طرح ترامپ به ای بی سی نیوز گفتند رئیس جمهور امیدوار است پس از آن برای آخرین بار سوار هواپیمای ایر فورس وان (هواپیمای ویژه ریاست جمهوری) گردد و برایش مارش نظامی نواخته گردد و از فرش قرمزی عبور کند که در هر دو طرف آن نظامیان (برای احترام نظامی) ایستاده اند. وی حتی صحبت از این نموده است که در این مراسم جت های جنگنده نیروی هوایی بر فراز آسمان به پرواز درآیند.

ترامپ در حالی که برای خروج خود از کاخ سفید برنامه ریزی می نماید، مایک پنس، معاون او، با اعلام طرح های امنیتی روز تحلیف و ملاقات با نظامیان در پایتخت، نقش فرمانده کل قوا را ایفا می نماید.، خبرنگاران

منبع: ایران آنلاین
انتشار: 27 بهمن 1399 بروزرسانی: 27 بهمن 1399 گردآورنده: ardakankhabar.ir شناسه مطلب: 496

به "ترامپ درصدد برگزاری مراسم تودیع نظامی برای خودش است" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "ترامپ درصدد برگزاری مراسم تودیع نظامی برای خودش است"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید