تزریق واکسن سینوفارم به 73 هزار نفر در پایتخت چین

به گزارش اردکان خبر، ده ها هزار نفر از مردم پایتخت چین در روزهای ابتدایی تایید واکسن سینوفارم پیروز به دریافت واکسن کرونا شده اند.

تزریق واکسن سینوفارم به 73 هزار نفر در پایتخت چین

با ما همراه باشید و با تور چین ارزان از شگفت انگیزترین کشور دنیا دیدن کنید بر روی دیوار چین سلفی بگیرید، از قصر ممنوعه دیدن کنید و در خیابان شانگهای پیشرفته ترین آسیا قدم بزنید.

به گزارش گروه بین الملل خبرنگاران به نقل از ان پی آر، چین اعلام نموده که در دو روز اول تایید واکسن کرونای داخلی برای استفاده تجاری در این کشور بیش از 73 هزار نفر تزریق واکسن انجام داده اند.

جدیدترین خبرها و تحلیل های ایران و دنیا را در کانال تلگرامی خبرنگاران بخوانید. (کلیک کنید)

جدیدترین خبرها و تحلیل های ایران و دنیا را در صفحه اینستاگرامی خبرنگاران بخوانید. (کلیک کنید)

در پایتخت چین 220 مرکز واکسیناسیون برای تزریق واکسن در دو مرحله ایجاد شده است. افراد مسن و کارکنان بخش بهداشتی افرادی هستند که در اولویت دریافت واکسن قرار دارند.

واکسن های تایید شده مربوط به شرکت سینوفارم هستند که روز پنجشنبه به صورت رسمی اعلام شد که اثربخشی 79 درصدی دارند. این آمار برای امارات متحده که آزمایش بالینی این واکسن را انجام داد 86 درصد اعلام شد.

امارات اولین کشور خارجی است که مجوز استفاده از واکسن سینوفارم برای استفاده تجاری در اوایل ماه دسامبر را صادر کرد. اندکی بعد از امارات، بحرین و پس از آن پاکستان و اوکراین مجوز استفاده از این واکسن را صادر کردند.

منبع: خبرگزاری تسنیم
انتشار: 22 بهمن 1399 بروزرسانی: 22 بهمن 1399 گردآورنده: ardakankhabar.ir شناسه مطلب: 484

به "تزریق واکسن سینوفارم به 73 هزار نفر در پایتخت چین" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "تزریق واکسن سینوفارم به 73 هزار نفر در پایتخت چین"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید