جواب عزیزی خادم درباره تمدید قرارداد اسکوچیچ

به گزارش اردکان خبر، رئیس فدراسیون فوتبال پاسخ روشنی به ادامه همکاری با دراگان اسکوچیچ به عنوان سرمربی تیم ملی ایران نداد.

جواب عزیزی خادم درباره تمدید قرارداد اسکوچیچ

به گزارش گروه ورزشی خبرنگاران، شهاب الدین عزیزی خادم، رئیس فدراسیون فوتبال درباره اتمام قرارداد دراگان اسکوچیچ و احتمال ادامه همکاری با این سرمربی گفت: ان شاءالله باید جلوتر برویم. فکر می کنم زمان کافی برای تصمیم گیری وجود دارد. قرارداد اسکوچیچ تمام شده است. هیئت رئیسه فدراسیون فوتبال بالاترین مرجع تصمیم گیری است و باید این موضوع بررسی شود. جا دارد از برادران خوبم تشکر کنم. باید برنامه ریزی کنیم.

وی در ادامه و با شانه خالی کردن از پاسخ دادن به این سوال گفت: امید بی نهایت دارم که در این راستا، خداوند همه ما را همراهی کند. همه باید باعث و بانی شادی مردم عزیزی شویم که روزهای سختی را سپری می کنند. امیدوارم در روزهای واپسین این دولت و در ادامه، دولت بعدی، توجه ویژه ای به فوتبال شود. باید فوتبال را تجاری کنیم. تفاوت این فدراسیون با فدراسیون های گذشته اقتصادی شدن آن خواهد بود.

عزیزی خادم تاکید کرد: از شادمانی مردم شاد هستیم. باید این را بپذیریم که کار تمام نشده است.

***

همان طور که می دانید پس از صعود تیم ملی ایران به مرحله بعد و پایان قرارداد اسکوچیچ، فدراسیون فوتبال هیچ چاره ای به جز تمدید قرارداد این مربی ندارد اما مشخص نیست چه اتفاقاتی رخ داده که رئیس فدراسیون در مصاحبه با خبرنگاران نتوانست صراحتا و با شفافیت خبر از تمدید قرارداد این مربی با تیم ملی بدهد!

منبع: خبرگزاری دانشجو
انتشار: 16 تیر 1400 بروزرسانی: 16 تیر 1400 گردآورنده: ardakankhabar.ir شناسه مطلب: 751

به "جواب عزیزی خادم درباره تمدید قرارداد اسکوچیچ" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "جواب عزیزی خادم درباره تمدید قرارداد اسکوچیچ"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید