خبرنگاران ترافیک در محورهای شرق استان تهران با همراهی مردم روان است

به گزارش اردکان خبر، تهران- خبرنگاران- رئیس پلیس راه فرماندهی انتظامی شرق استان تهران گفت: در حال حاضر ترافیک در محورهای مواصلاتی شرق استان تهران عادی و روان است و همراهی مردم و کوشش عوامل پلیس راه و راهور، شرایط مناسبی را در این محورها به وجود آورده است.

خبرنگاران ترافیک در محورهای شرق استان تهران با همراهی مردم روان است

سرهنگ ایرج کهریزی روز سه شنبه در گفت وگوی اختصاصی با خبرنگاران اظهار کرد: از ساعت 12 روز گذشته طرح محدودیت رفت و آمد به استان تهران در چهار نقطه از محورهای مواصلاتی شرق استان تهران شامل جاده هراز، محور فیروزکوه، محور امام رضا و جنوب شهرستان ورامین اجرا شده است.

وی اظهار کرد: این طرح از ساعت 12 روز گذشته در جاده هراز بعد از پمپ بنزین مشاء، میدان امام رضا(ع) شهرستان فیروزکوه، ورودی شهر شریف آباد شهرستان پاکدشت و سه راهی چرمشهر-حسن آباد شهرستان ورامین شروع شده و تا ساعت 24 روز آدینه 16 آبان ادامه خواهد داشت.

وی گفت: امروز میزان تردد در این محورها نسبت به روز گذشته کاهش یافته و مردم همکاری مناسبی با عوامل پلیس راه در عدم تردد از مسیرهای اعلام شده دارند.

کهریزی اضافه کرد: پلیس با آن دسته از رانندگانی که از قانون تمکین ننموده و اصرار به تردد از گلوگاه های اعلام شده را دارند برخورد قانونی نموده و آنان را با جریمه 500 هزار تومانی اعمال قانون می نماید.

وی گفت: تعداد خودروهای اعمال قانون شده در این طرح، پس از خاتمه محدودیت ها اطلاع رسانی می گردد.

بر اساس مصوبه کمیته امنیتی، اجتماعی و انتظامی ستاد ملی مقابله کرونا، از ساعت 12 ظهر روز دوشنبه 12 آبان ماه، محدویت های تردد عبور و مرور وسایل نقلیه به استان تهران شروع و تا ساعت 24 روز 16 آبان ادامه خواهد داشت.

سخنگوی وزارت بهداشت گفت: از دیروز تا امروز 13 آبان 1399 و بر اساس معیارهای قطعی تشخیصی، 8 هزار و 932 بیمار جدید مبتلا به کووید19 در کشور شناسایی شد که سه هزار و 294 نفر از آنها بستری شدند و مجموع بیماران کووید19 در کشور به 637 هزار و 712 نفر رسید.

لاری اضافه کرد: در طول 24 ساعت گذشته، 422 بیمار کووید19 جان خود را از دست دادند و مجموع جان باختگان این بیماری به 36 هزار و 160 نفر رسید.

منبع: ایرنا
انتشار: 13 آذر 1399 بروزرسانی: 13 آذر 1399 گردآورنده: ardakankhabar.ir شناسه مطلب: 354

به "خبرنگاران ترافیک در محورهای شرق استان تهران با همراهی مردم روان است" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "خبرنگاران ترافیک در محورهای شرق استان تهران با همراهی مردم روان است"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید