خبرنگاران توسعه مراکز جامع ترک اعتیاد بانوان لازم است

به گزارش اردکان خبر، زاهدان- خبرنگاران- مدیرکل امور بانوان و خانواده استانداری سیستان وبلوچستان گفت: توسعه و گسترش مراکز جامع ترک اعتیاد ویژه بانوان لازم و لازم است.

خبرنگاران توسعه مراکز جامع ترک اعتیاد بانوان لازم است

به گزارش خبرنگاران زهرا ابراهیمی روز سه شنبه در نشستی مشترک با دبیر شورای هماهنگی مبارزه با مواد مخدر سیستان وبلوچستان برگسترش مراکز جامع ترک اعتیاد ویژه بانوان در استان تاکید نمود و اظهارداشت: با بهره گیری از ظرفیت نهادهای مختلف و متولی در حوزه آسیب های اجتماعی در کوشش برای تقویت مراکزی هستیم که علاوه بر ترک اعتیاد برنامه ریزی هایی جدی در زمینه اشتغال و بازتوانی بانوان بهبود یافته و برگشت آنان به زندگی عادی را نیز به طور دقیق داشته باشد.

وی اعلام کرد: با توجه به این که زنان با آسیب های متعدد از سمت جامعه و حتی خانواده های خود روبرو هستند می توان با بهره گیری از فنون کسب و کار نوین و تقویت مبحث آموزش هدفمند پایداری همه جانبه زندگی فرد رها شده از اعتیاد را پیگیری کرد.

مدیرکل امور بانوان و خانواده استانداری سیستان وبلوچستان توضیح داد: این دفتر بنا بر رسالت هدایتگرانه خود به دنبال تقویت سمن های مرتبط با این مبحث بوده تا با بهره گیری از ظرفیت جامعه محلی سهمی بسزا در ارتقای کیفیت اجرای سیاست های مهم شورای هماهنگی مبارزه با مواد مخدر در حوزه بانوان و خانواده داشته باشد.

علی زندی دبیر شورای هماهنگی مبارزه با مواد مخدر سیستان وبلوچستان نیز در این نشست بر لزوم تقویت ظرفیت های موجود برای راه اندازی مجتمع های استاندارد با هدف ترک اعتیاد و بازگشت فرد به زندگی تاکید و شرحی از اقدامات و فعالیت های این ستاد در حوزه بانوان و خانواده با تاکید بر صیانت از نهاد ارزشمند خانواده و بازتوانی بانوان بهبود یافته در همه ابعاد اعلام کرد.

منبع: ایرنا
انتشار: 5 دی 1399 بروزرسانی: 5 دی 1399 گردآورنده: ardakankhabar.ir شناسه مطلب: 400

به "خبرنگاران توسعه مراکز جامع ترک اعتیاد بانوان لازم است" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "خبرنگاران توسعه مراکز جامع ترک اعتیاد بانوان لازم است"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید