خبرنگاران رییس کنفدراسیون فوتبال آفریقا پنج سال محروم شد

به گزارش اردکان خبر، تهران- خبرنگاران- فدراسیون بین المللی فوتبال (فیفا) پس از تحقیقات کمیته اخلاق، احمد احمد رییس کنفدراسیون فوتبال آفریقا(کاف) را به مدت پنج سال از فعالیت فوتبالی محروم کرد.

خبرنگاران رییس کنفدراسیون فوتبال آفریقا پنج سال محروم شد

با تور افریقای جنوبی یه جذابترین کشور قاره آفریقا سفر کنید، ترکیبی از سافاری های دلنشین و اقامت در هتل های لوکس را در این سفر پر هیجان تجربه کنید.

به گزارش خبرنگاران، احمد که ریاست کنفدراسیون فوتبال آفریقا را برعهده دارد،در نظر داشت تا در انتخابات ماه مارس شرکت کند.

فیفا در بیاینه ای گفت که کمیته مستقل اخلاق این نهاد احمد را به دلیل دریافت و پذیرش هدایا و سایر منافع و همچنین تخصیص غیرمتناسب بودجه و پرداخت رشوه مجرم شناخته است.

فیفا در ادامه محرومیت پنج ساله احمد را از فعالیت ملی و بین المللی فوتبال تایید و همچنین وی را به پرداخت 200 هزار فرانک (164 هزار و 500 دلار) محکوم کرد.

عمر فهمی دبیرکل سابق کاف که اوایل امسال به دلیل ابتلا به سرطان درگذشت، از اتهامات خود تبرئه شد؛ فهمی در مارس 2019 اسنادی را در اختیار کمیته اخلاق فیفا قرار داد که احمد را به پرداخت 20 هزار دلار رشوه به حساب های روسای دو فدراسیون فوتبال آفریقا محکوم می کرد.

بدنبال افزایش فساد در کاف، فاطما سامورا دبیرکل فیفا به عنوان رییس هیات اعزامی و اداره کننده موقت بخش عمده ای از کنفدراسیون فوتبال آفریقا را عهده دار شد.

منبع: ایرنا
انتشار: 4 آذر 1399 بروزرسانی: 4 آذر 1399 گردآورنده: ardakankhabar.ir شناسه مطلب: 335

به "خبرنگاران رییس کنفدراسیون فوتبال آفریقا پنج سال محروم شد" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "خبرنگاران رییس کنفدراسیون فوتبال آفریقا پنج سال محروم شد"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید