خبرنگاران عراقچی: سیاست های ایران تحت تاثیر انتخابات آمریکا قرار نمی گیرد

به گزارش اردکان خبر، تهران- خبرنگاران- معاون وزارت امور خارجه تاکید نمود: سیاست های اصولی ایران که مبتنی بر مقابله با سلطه و مقاومت برابر فشارهای غیرقانونی است مسلما تحت تاثیر انتخابات آمریکا قرار نمی گیرد.

خبرنگاران عراقچی: سیاست های ایران تحت تاثیر انتخابات آمریکا قرار نمی گیرد

به گزارش خبرنگاران از اداره کل اطلاع رسانی و امور سخنگویی وزارت امور خارجه، سید عباس عراقچی با اشاره به انتخابات ریاست جمهوری آمریکا و تاثیرات آن گفت: نتایج انتخابات ریاست جمهوری آمریکا تاثیری بر سیاست های اصولی جمهوری اسلامی ایران نخواهد گذاشت.

معاون وزارت امور خارجه ادامه داد: سیاست سلطه طلبانه و قلدرمآبانه آمریکا با تغییر رییس جمهوری در آن کشور تغییر نخواهد نمود ولی با تغییر افراد ممکن است شیوه ها و رویکردهای جدیدی بر سیاست آمریکا حاکم گردد.

عراقچی با بیان اینکه سیاست های اصولی ایران که مبتنی بر مقابله با سلطه و مقاومت برابر فشارهای غیرقانونی است مسلما تحت تاثیر انتخابات آمریکا قرار نخواهد گرفت، گفت: طبیعی است که در صورت بروز شرایط جدید جمهوری اسلامی نیز شیوه ها و راهکار های مناسب و منطبق با آن شرایط را برای تامین منافع خود و برای مقابله با هر گونه فشار یا تهدید احتمالی جدید، اتخاذ خواهد نمود.

وی در پاسخ به احتمال بازگشت رییس جمهور جدید آمریکا به برجام و واکنش ایران توضیح داد: هنوز برای صحبت در این زمینه زود است. چالش های بسیاری وجود دارد اما پیش از هر چیز باید منتظر ماند و سیاست های احتمالی جدید در آمریکا را ملاحظه کرد.

منبع: ایرنا
انتشار: 23 آذر 1399 بروزرسانی: 23 آذر 1399 گردآورنده: ardakankhabar.ir شناسه مطلب: 375

به "خبرنگاران عراقچی: سیاست های ایران تحت تاثیر انتخابات آمریکا قرار نمی گیرد" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "خبرنگاران عراقچی: سیاست های ایران تحت تاثیر انتخابات آمریکا قرار نمی گیرد"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید