خبرنگاران مهلت ثبت&zwnjنام در کنکور ارشد 1400 تمدید شد

به گزارش اردکان خبر، تهران- خبرنگاران- سخنگوی سازمان سنجش آموزش کشور گفت: مهلت ثبت نام در آزمون کارشناسی ارشد ناپیوسته سال 1400 و بیست و ششمین المپیاد علمی دانشجویی تا 26 آذر ماه تمدید شد.

خبرنگاران مهلت ثبت&zwnjنام در کنکور ارشد 1400 تمدید شد

فاطمه زرین آمیزی روز یکشنبه در گفت و گو با خبرنگاران اضافه کرد: ثبت نام و شرکت در آزمون کارشناسی ارشد ناپیوسته سال 1400 و بیست و ششمین المپیاد علمی- دانشجویی کشور از یکشنبه 16 آذر 99 شروع شده و به منظور ارائه تسهیلات برای متقاضیانی که تا به امروز نسبت به ثبت نام اقدام ننموده اند، مهلت ثبت نام تا ساعت 24 روز 26 آذر 99 تمدید شده است.

سخنگوی سازمان سنجش آموزش کشور اعلام نمود: پذیرش دانشجو در مقطع کارشناسی ارشد در دانشگاه ها و مؤسسات آموزش عالی دولتی و غیردولتی و دانشگاه آزاد اسلامی به وسیله کنکور کارشناسی ارشد سال 1400 صورت می پذیرد.

وی اضافه کرد: ثبت نام منحصراً به صورت اینترنتی و به وسیله سایت اطلاع رسانی سازمان سنجش آموزش کشور به نشانی: www.sanjesh.org انجام می گردد. متقاضیان ثبت نام و شرکت در آزمون کارشناسی ارشد ناپیوسته سال 1400 و بیست و ششمین المپیاد علمی- دانشجویی کشور می توانند با در نظر داشتن شرایط عمومی و اختصاصی مندرج در دفترچه راهنمای شرکت در آزمون که در سایت سازمان سنجش منتشر شده است، در آزمون ثبت نام نمایند.

سخنگوی سازمان سنجش آموزش کشور گفت: بر اساس برنامه زمانی پیش بینی شده آزمون کارشناسی ارشد ناپیوسته سال 1400 در روزهای پنجشنبه و آدینه 6 و 7 خردادماه 1400 برگزار خواهد شد.

نحوه گزینش نهایی

به گزارش خبرنگاران، طبق دفترچه راهنمای ثبت نام کنکور کارشناسی ارشد 1400، گزینش نهایی در هر یک از مجموعه های امتحانی از بین داوطلبانی که حد نصاب نمره علمی لازم را بر اساس مواد آزمون احراز نموده باشند، با توجه به ضوابط مربوط انجام می گردد.

برای دانش آموختگان رتبه اول دوره کارشناسی ارشد، حداکثر معادل 10 درصد ظرفیت در هر کد رشته محل تحصیلی دوره بالاتر، بر اساس اولویت نمره و انتخاب رشته متقاضیان به حائزین شرایط اختصاص داده می گردد.

گزینش نهایی بر اساس نمره کل حاصل از 80 درصد نمره آزمون و 20 درصد معدل دوره کارشناسی انجام می گردد.

منبع: ایرنا
انتشار: 20 دی 1399 بروزرسانی: 20 دی 1399 گردآورنده: ardakankhabar.ir شناسه مطلب: 433

به "خبرنگاران مهلت ثبت&zwnjنام در کنکور ارشد 1400 تمدید شد" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "خبرنگاران مهلت ثبت&zwnjنام در کنکور ارشد 1400 تمدید شد"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید