خبرنگاران 3700 نوآموز هرمزگانی درطرح رایگان آموزش مجازی ثبت نام کردند

به گزارش اردکان خبر، بندرعباس- خبرنگاران- معاون آموزش ابتدایی آموزش وپرورش هرمزگان گفت: از ابتدای مهرماه جاری تا به امروز سه هزارو 700 نوآموز این استان درطرح رایگان آموزش مجازی پیش دبستانی ها ثبت نام نموده اند.

خبرنگاران 3700 نوآموز هرمزگانی درطرح رایگان آموزش مجازی ثبت نام کردند

ایرج بیت اللهی عصر سه شنبه با اعلام این خبر به رسانه ها اضافه کرد: جدای از سه هزار و 700 نفر، تا به امروز نزدیک به 17 هزار نوآموز پیش دبستانی هرمزگان در مدارس غیردولتی و کلاس های چندپایه کم جمعیت سراسر استان جذب شده اند و مراحل یادگیری و آموزش آن ها درحال انجام است.

وی با اشاره به اینکه ثبت نام رایگان نوآموزان پیش دبستانی در سایت Https://rahbaran.medu.ir/pish همچنان ادامه دارد، اظهارداشت: هم اکنون جمع ثبت نامی پیش دبستانی ها در هرمزگان به بیش از 20 هزار و 500 نفر رسیده است.

معاون آموزش ابتدایی هرمزگان اظهارداشت: طبق تعهد آموزش وپرورش استان با وزارت، در سال تحصیلی جاری باید بیش از 30 هزار نوآموز پیش دبستانی در این استان جذب مراکز آموزشی شوند.

بیت اللهی ادامه داد: به منظور استمرار و تکمیل برنامه های آموزش و پرورش نوآموزان دوره پیش دبستانی و استفاده بهینه از ظرفیت شبکه آموزش دانش آموزی(شاد) و مدرسه تلویزیونی ایران، طرح رایگان ثبت نام پیش دبستانی های از مهرماه سال جاری درحال اجرا است.

وی بیان داشت: مشخصات نوآموزان در هر منطقه با یک کد که از طرف وزارت آموزش و پرورش تعریف شده، ثبت و آموزش آن ها به صورت غیرحضوری و به وسیله شبکه شاد و مدرسه تلویزیون ایران انجام می گردد.

معاون آموزش ابتدایی هرمزگان اظهارداشت: برای نوآموزان بدون دسترسی به شبکه شاد یا تلویزیون نیز، متناسب با منابع و امکانات استان و منطقه و نیز استفاده از ظرفیت و مشارکت رسانه، بسته های یادگیری فراوری و توزیع می گردد.

منبع: ایرنا
انتشار: 28 آذر 1399 بروزرسانی: 28 آذر 1399 گردآورنده: ardakankhabar.ir شناسه مطلب: 385

به "خبرنگاران 3700 نوآموز هرمزگانی درطرح رایگان آموزش مجازی ثبت نام کردند" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "خبرنگاران 3700 نوآموز هرمزگانی درطرح رایگان آموزش مجازی ثبت نام کردند"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید