درخواست طرفدار 5 ساله لیدز برای خرید هم تیمی جهانبخش با پیشنهاد ارائه تمام دارایی اش!

به گزارش اردکان خبر، یک طرفدار خردسال تیم فوتبال لیدز با تقدیم پول های قلک خود از سران باشگاه خواسته بازیکن محبوب او را خریداری نمایند.

درخواست طرفدار 5 ساله لیدز برای خرید هم تیمی جهانبخش با پیشنهاد ارائه تمام دارایی اش!

به گزارش خبرنگاران، باشگاه لیدزیونایتد انگلیس از دریافت یک نامه از سوی یکی از طرفداران کم سن وسال خود اطلاع داد که در آن از این باشگاه خواسته شده بن وایت، بازیکن قرضی تیم برایتون را بخرند.

این طرفدار پنج ساله که دنیل آستون نام دارد برای پل باربر، رئیس باشگاه برایتون نامه ای نوشته و در آن گفته که حاضر است تمام دارایی خود که 15.07 پول ذخیره شده در قلکش هست را بدهد تا بازیکن این تیم در لیدز بماند.

باشگاه برایتون هم متن نامه این پسر خردسال را منتشر نموده که در آن آمده است: این نامه را درباره یکی از بازیکنان شما که الان به صورت قرضی برای تیم ما بازی می نماید می فرستم. منظورم بازیکن محبوبم بن رایت است. اگر ممکن است لطفاً، لطفاً، لطفاً بگذارید که ما در انتها فصل او را بخریم. من تمام پنی های قلک خوکی ام را هم شمرده ام و اگر یاریی می نماید حاضرم 15.7 پوندی که دارم را هم بدهم.

رئیس باشگاه برایتون اما مجبور شده پیشنهاد طرفدار پنج ساله لیدز را رد کند، چرا که تیمش برای فصل آینده حساب ویژه ای روی بازیکن 22 ساله و آینده دار خود باز نموده است.

باربر در جواب نامه دنیل آستون نوشت: اینکه حاضر شدی تمام پول هایت را بدهی تا به تیمت یاری کنی خیلی خوب است و معلوم است که چشم های تیزبینی هم برای شناسایی استعدادهای جوان و خاص داری. شاید در آینده بتوانی استعدادیابی را به عنوان شغل خود انتخاب کنی. ما پیشنهاد محبت آمیزت را با جدیت آنالیز کردیم، اما می دانم که سرمربی مان گراهام پاتر و مدیر فنی مان دن آسوورث هر دو بن را بازیکنی بسیار مهم برای برنامه های ما در آینده می دانند و به همین دلیل می ترسم که نتوانیم بن را به لیدز بفروشیم. دنیل از تو برای اینکه وقت گذاشتی و برای ما نامه نوشتی تشکر و برای تو و خانواده ات آرزوی سلامتی و برای لیدز هم وقتی که بتوانیم دوباره فوتبال بازی کنیم، آرزوی موفقیت داریم.

وایت به سبب عملکرد خوبی که در لیدز یونایتد داشته برایتون، تیمی که علیرضا جهانبخش در آن توپ می زند را مجاب نموده است که برای فصل آینده بازیکنش را پس بگیرد. پاتر ماه پیش در باره بازیکنی که از لیورپول و آرسنال هم به عنوان مشتریانش یاد می گردد، گفت: خوشحالم که وایت تجربیات خوبی در لیدز کسب نموده، اما او بازیکن ماست و من بی صبرانه منتظرم تا دوباره با وی کار کنم.

منبع: خبرگزاری تسنیم
انتشار: 3 تیر 1399 بروزرسانی: 6 مهر 1399 گردآورنده: ardakankhabar.ir شناسه مطلب: 22

به "درخواست طرفدار 5 ساله لیدز برای خرید هم تیمی جهانبخش با پیشنهاد ارائه تمام دارایی اش!" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "درخواست طرفدار 5 ساله لیدز برای خرید هم تیمی جهانبخش با پیشنهاد ارائه تمام دارایی اش!"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید