دستورالعمل شماره یک کمیته بین المللی المپیک برای المپیکی ها؛ شادی بیش از حد ممنوع است

به گزارش اردکان خبر، تهران (پانا) - بر اساس نخستین نسخه منتشرشده از سری دستورالعمل های برگزاری بازی های المپیک، از ورزشکاران خواسته شده است تا از شادی بیش از حد خودداری نمایند.

دستورالعمل شماره یک کمیته بین المللی المپیک برای المپیکی ها؛ شادی بیش از حد ممنوع است

به گزارش روابط عمومی کمیته ملی المپیک؛ به صراحت به ورزشکاران گفته شده است که تحت مجموعه ای از قوانین سختگیرانه که برای کاهش خطرات ناشی از این رویداد بواسطه پاندمی کرونا؛ شادی های خود را در بازی های المپیک و پارالمپیک توکیو2020 تنزل دهند.

در دستورالعمل مخصوص ورزشکاران و مسئولان تیم، از شرکت کنندگان خواسته شده است تا در طول بازی ها راه های دیگری برای شادمانی و جشن دریافت پیدا کنند هرچند نحوه اعمال این قانون در مراسم پیروزی هنوز تأیید نشده است.

ورزشکارانی که آزمایش مثبت ویروس کرونا دارند، همانطور که انتظار می رود قادر به رقابت نخواهند بود و می بایست در یک مرکز مورد تأیید دولت و به دور از اماکن توکیو 2020 تحت قرنطینه قرار گیرند.

کسانی که با فرد آلوده به ویروس در تماس نزدیک قرار می گیرند، تنها در صورت ثبت یک تست منفی می توانند برای حضور در رقابت ها آزاد شوند. به ورزشکاران گفته شده است که بلافاصله پس از اطلاع رسانی توسط اپلیکیشن گزارش سلامت یا در صورت تماس توسط افسر کنترل کووید19 تحت آزمایش قرارگیرند.

همانند سایر نسخ منتشر شده طی هفته جاری، به ورزشکاران اخطار مکرر نقض قوانین و اخراج از بازی ها داده شده است و در مورد همه صرف نظر از واکسینه بودن افراد اعمال خواهد شد.

ورزشکارانی که در یک اردوی تمرینی قبل از بازی ها شرکت می کنند، سه روز قبل از ورود به دهکده مجدداً مورد آزمایش قرار می گیرند و در صورت مثبت بودن از ورود آنها جلوگیری خواهدشد. بر اساس اعلام جان کوتس، نایب رئیس کمیته بین المللی المپیک، ورزشکاران حداقل هر چهار روز مورد آزمایش قرار می گیرند.

منبع: خبرگزاری پانا
انتشار: 16 اسفند 1399 بروزرسانی: 16 اسفند 1399 گردآورنده: ardakankhabar.ir شناسه مطلب: 534

به "دستورالعمل شماره یک کمیته بین المللی المپیک برای المپیکی ها؛ شادی بیش از حد ممنوع است" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "دستورالعمل شماره یک کمیته بین المللی المپیک برای المپیکی ها؛ شادی بیش از حد ممنوع است"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید