روز شلوغ ظریف در وزارت خارجه و دو دیدار مهم، عکس

به گزارش اردکان خبر، وزیر خارجه کشورمان امروز در ساختمان وزارت خارجه با دو نماینده ویژه سازمان ملل در امور افغانستان و یمن دیدار و گفتگو کرد.

روز شلوغ ظریف در وزارت خارجه و دو دیدار مهم، عکس

به گزارش خبرگزاری خبرنگاران،محمدجواد ظریف وزیر امور خارجه کشورمان با مارتین گریفیتس، ظهر امروز با مارتین گریفیتس نماینده ویژه دبیرکل سازمان ملل متحد در امور یمن دیدار کرد.

وزیر خارجه که امروز روز پر ترافیکی را در این نهاد داشت ظهر امروز هم اشوا گاتیمو آگوتا سفیر تازه کنیا در آغاز ماموریت خود در جمهوری اسلامی ایران با دکتر محمد جواد ظریف وزیر امور خارجه کشورمان دیدار و رونوشت پایدار نامه خود را تقدیم کرد.

همچنین سلیمان یاکوبو سنتور کی سفیر تازه نیجریه در جمهوری اسلامی ایران، در آغاز ماموریت خود در کشورمان امروز با دکتر محمد جواد ظریف وزیر امور خارجه جمهوری اسلامی ایران دیدار و رونوشت پایدارنامه خود را تسلیم کرد.

در ادامه هم سید جعفر حسین نماینده تازه سازمان جهانی بهداشت (WHO) در جمهوری اسلامی ایران، امروز در آغاز ماموریت خود با دکتر محمد جواد ظریف وزیر امور خارجه کشورمان دیدار و اعتبارنامه خود را تقدیم کرد.

همچنین دیدار و گفتگوی دکتر محمد جواد ظریف وزیر امور خارجه کشورمان و ژان آرنو نماینده دبیرکل سازمان ملل متحد در امور افغانستان که همچنان در حال برگزاری است.

310 310

منبع: خبرآنلاین
انتشار: 5 مرداد 1400 بروزرسانی: 5 مرداد 1400 گردآورنده: ardakankhabar.ir شناسه مطلب: 787

به "روز شلوغ ظریف در وزارت خارجه و دو دیدار مهم، عکس" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "روز شلوغ ظریف در وزارت خارجه و دو دیدار مهم، عکس"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید