سیم کارت رایگان شاد از هفته آینده توزیع می شود

به گزارش اردکان خبر، مدیرعامل اپراتور همراه اول از توزیع سیم کارت رایگان شاد از هفته آینده در دفاتر همراه اول خبر داد و گفت: نیاز نیست خانواده ها برای بهره مندی از اینترنت رایگان شبکه شاد سیم کارت جدید تحت عنوان سیم کارت شاد تهیه کنند.

سیم کارت رایگان شاد از هفته آینده توزیع می شود

مهدی اخوان مدیرعامل اپراتورهمراه اول روز پنجشنبه در آیین رونمایی از نسخه جدید شبکه آموزشی دانش آموزان (شاد) در اردوگاه شهید باهنر تهران که با حضور حاجی میرزایی وزیر آموزش و پرورش برگزار گشت افزود: با شیوع کرونا در کشور بر اساس مسوولیت اجتماعی اقداماتی را سازماندهی کردیم که یکی از آنها مشارکت با آموزش و پرورش در حوزه آموزش کشور بود.

وی بیان نمود: در ابتدای شیوع بیماری درکشور در بهمن ماه سال گذشته، زیرساخت های نرم افزاری و سخت افزاری برای شبکه شاد توسط همراه اول تهیه شد و دراختیار آموزش و پرورش قرار گرفت و بر اساس توافق اجرا شده با وزارت آموزش و پرورش، همراه اول حمایت از این اپلیکیشن را متعهد شده است.

اخوان افزود: با آغاز فعالیت این اپلیکیشن نزدیک به 10 میلیون دانش آموز در این اپلیکیشن فعال شدند، این حجم عضویت کاربر روزانه را تا کنون درهیچ اپلیکیشن ایرانی نداشتیم، حجم پهنای باند شاد، با یکی از نرم افزارهای خارجی که در کشور فعالیت می کند، برابری می کند، زیرساخت های بزرگی را به این دیتا اختصاص داده ایم.

وی با اشاره به اینکه قابلیت های جدیدی از جمله قابلیت پیام رسان به نسخه جدید شاد افزوده شده ادامه داد: ترافیک اینترنت شاد برای همه مشترکان آن رایگان است و سیم کارت شاد نیز از هفته آینده به صورت رایگان عرضه خواهد شد.

وی یادآورشد: برخی از کاربران فکر می کنند نیاز به سیمکارت جدید برای بهره مندی از اینترنت رایگان شاد هست در صورتی که چنین نیست وخانواده ها می توانند با سیم کارت های موجود از این امکانات بهره مند شوند، تنها خانواده هایی که نمی خواهند و نگران هستند که دانش آموزانشان به دیگر اپلیکیشن ها و خدمات اینترنت دسترسی داشته باشند، می توانند سیم کارت شاد را تهیه کنند، چرا که این سیم کارت فقط برای شبکه شاد طراحی شده است.

وی یادآور شد: این سیم کارت از هفته آینده قابل دسترس و در دفاتر همراه اول عرضه خواهد شد.

اخوان در خصوص انتقادها به کیفیت سرویس برای مشترکین شاد نیز گفت: برای ارایه یک سرویس با کیفیت باید به دو لایه زیر ساخت توجه کرد، یکی زیر ساخت اپلیکیشن و دیگری زیرساخت سرویس در انتقال به کاربر. همراه اول در میزبانی زیر ساخت اپلیکیشن آمادگی لازم را دارد و در زمینه زیر ساخت انتقال از طریق اپرتورهای مختلف ارتباطی به کاربران نیز با سایر اپراتورها جلساتی را برگزار کرده تا بتوانیم با همکاری هم سرویس خوبی ارایه دهیم و این اطمینان وجود دارد که در همراه اول مسئله ای نخواهیم داشت.

همراهی 900 راهبر شاد در آموزش معلمانبرای استفاده از شبکه شاد

همچنین محمود حبیبی مدیرکل فناوری اطلاعات آموزش و پرورش نیز در این مراسم گفت: در گذشته پروژه هایی نظیر هوشمندسازی مدارس آغاز شد اما سرعت آن آرام بود که کرونا، سرعت کار را بیشتر کرد..

وی با اشاره به اینکه استفاده از فناوری های جدید یکی از دغدغه های معلمان ما است، افزود: از نظر فناورانه، بزرگترین تیم اجرایی را در کشور داریم، در حال حاضر تیمی 900 نفره از کارشناسان فنی داریم که همگی از کارشناسان ادارات هستندو به عنوان راهبران شاد در مناطق آموزش و پرورش کار خواهند کرد.

وی بیان نمود: همچنین یک تیم 2 هزار نفره از معلمان نیز با کمک راهبران استفاده از شبکه شاد را آموزش خواهند دید. همچنین 13 هزار و 500 نیروی متخصص رشته فنی آموزش و پرورش می توانند به پیشبرد اهداف شاد کمک کنند.،ایرنا

منبع: ایران آنلاین
انتشار: 28 مهر 1399 بروزرسانی: 28 مهر 1399 گردآورنده: ardakankhabar.ir شناسه مطلب: 255

به "سیم کارت رایگان شاد از هفته آینده توزیع می شود" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "سیم کارت رایگان شاد از هفته آینده توزیع می شود"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید