شرط سندرز برای حمایت از لغو وتوی ترامپ در سنا

به گزارش اردکان خبر، برنی سندرز، از سناتورهای سرشناس آمریکایی دوشنبه گفت، در فرایند رای گیری سنا بر سر وتوی لایحه دفاعی به دست ترامپ تاخیر می اندازد تا زمانی که یاری 2000 دلاری در این مجلس کنگره هم به تصویب برسد.

شرط سندرز برای حمایت از لغو وتوی ترامپ در سنا

سناتور برنی سندرز دوشنبه گفت، در فرایند رای گیری سنا بر سر لغو وتوی ترامپ روی یک لایحه دفاعی تا زمانی وقت کشی می نماید که چک های 2000 دلاری برای یاری به آسیب دیدگان آمریکایی از کرونا تصویب گردد.

به گزارش ایسنا، به نقل از خبرگزاری اسپوتنیک، روز دوشنبه مجلس نمایندگان آمریکا به افزایش یاری نقدی مستقیم به 2000 دلار به خانوارهای آمریکایی آسیب دیده از کرونا و همچنین لغو وتوی دونالد ترامپ علیه قانون اختیار دفاعی ملی آمریکا رای مثبت دادند که این اولین بار در طول ریاست جمهوری او به شمار می رود.

برنی سندرز، از سناتورهای سرشناس آمریکایی دوشنبه گفت، در فرایند رای گیری سنا بر سر وتوی لایحه دفاعی به دست ترامپ تاخیر می اندازد تا زمانی که یاری 2000 دلاری در این مجلس کنگره هم به تصویب برسد.

او در پیامی توییتری نوشت: این هفته میچ مک کانل (رهبر اکثریت سنا) در صحن سنا می خواهد وتوی ترامپ علیه لایحه بودجه دفاعی 740 میلیارد دلاری را به رای بگذارد و بعد برای سال جدید به خانه برود. تا زمانی که این مجلس به افزایش یاری به طبقه کارگر به 2000 دلار رای مثبت ندهد، با لغو وتوی ترامپ مخالفت خواهم کرد.

این نظر سندرز با حمایت اد مارکی، از سناتورهای دموکرات همراه شد که گفت با سندرز در متوقف کردن لایحه دفاعی به منظور افزایش حجم بسته یاری نقدی به خانواده های آمریکایی ملحق می گردد.

منبع: عصر ایران
انتشار: 16 بهمن 1399 بروزرسانی: 16 بهمن 1399 گردآورنده: ardakankhabar.ir شناسه مطلب: 479

به "شرط سندرز برای حمایت از لغو وتوی ترامپ در سنا" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "شرط سندرز برای حمایت از لغو وتوی ترامپ در سنا"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید