صداوسیما موظف به ارائه گزارش درباره برنامه های آموزشی به مجلس است

به گزارش اردکان خبر، تهران (پانا) - نایب رئیس کمیسیون آموزش مجلس با اشاره به نقش و جایگاه در میان خانواده های ایرانی پس از شیوع کرونا، گفت کمیسیون برای اطلاع از جزئیات برنامه های پیش رو و عملکرد صداوسیما در زمینه آموزش مجازی تلویزیونی از این سازمان گزارش می خواهد.

صداوسیما موظف به ارائه گزارش درباره برنامه های آموزشی به مجلس است

به گزارش خبرگزاری خانه ملت ، سیدمحمد مولوی با بیان اینکه امروز صدا و سیما نقش مهمی در حوزه آموزش دارد، اظهار کرد: جا دارد از خدماتی که صداوسیما و معلمان از زمان شیوع کرونا تا به امروز متحمل شدند و بار سخت آموزش مجازی را به دوش کشیدند، قدردانی کرد.

نماینده مردم آبادان در مجلس شورای اسلامی با اشاره به پوشش حداکثری رسانه ملی در اقصی نقاط کشور، شرح داد: همین مسئله موجب شده که دانش آموزان بیشتری به مدرسه تلویزیونی نسبت به شبکه اینرنتی شاد دسترسی داشته باشند. در کشور حدود 3.5 میلیون نفر دانش آموز از برنامه شاد محروم هستند و از عدالت آموزشی نتوانسته اند به نحو مطلوبی بهره مند شوند.

وی اضافه نمود: تقاضای مجلس این است که نحوه تدریس با شبکه های فعلی بدور از فضاهای آموزشی با انتها کرونا جمع نشود و پس از آن شبکه های درسی در سیما هم به کار آموزشی خود ادامه دهند.

وی یادآور شد: کمیسیون آموزش و تحقیقات مجلس، میزبان مسئولان آموزش و پرورش بود تا فرایند آموزش مجازی در صداوسیما را مورد بررسی دقیق قرار دهد.

نایب رئیس کمیسیون آموزش، تحقیقات و فناوری مجلس اضافه نمود: این گزارش بر اساس ماده 45 آیین نامه داخلی مجلس، از صداوسیما اخذ خواهد شد. بر اساس این ماده آیین نامه کمیسیون آموزش می تواند در محدوده تخصصى خود از دستگاه های اجرایی این محدوده گزارش موردی و سالانه بخواهد./

منبع: خبرگزاری پانا
انتشار: 7 فروردین 1400 بروزرسانی: 7 فروردین 1400 گردآورنده: ardakankhabar.ir شناسه مطلب: 579

به "صداوسیما موظف به ارائه گزارش درباره برنامه های آموزشی به مجلس است" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "صداوسیما موظف به ارائه گزارش درباره برنامه های آموزشی به مجلس است"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید