طلسم گل نزدن طارمی مقابل تیم نیازمند می شکند؟

به گزارش اردکان خبر، به گزارش خبرنگاران، مهدی طارمی مهاجم ایرانی تیم فوتبال پورتو با وجود تاثیرگذاری در این تیم، در 6 مسابقه اخیر پیروز به گلزنی نشده است و رسانه های پرتغال از این مسئله به عنوان خشکسالی و قحطی گل مهاجم ایران یاد می نمایند.

طلسم گل نزدن طارمی مقابل تیم نیازمند می شکند؟

آخرین باری که طارمی برای پورتو گلزنی کرد، به بازی این تیم برابر توندلا در لیگ پرتغال بر می گردد. این بازیکن در آن مسابقه 3 گل به ثمر رساند و بعد از آن دیگر پایش به گلزنی باز نشد.

طارمی به ترتیب در بازی های بواویشتا، آث میلان، سانتاکلارا، فیرنسه، لیورپول و ویتوریا گیمارش به میدان رفت اما در باز کردن دروازه حریفان ناکام بود.

البته این مهاجم هرچند در گلزنی ناموفق بوده اما همچنان یکی از نفرات تاثیرگذار پورتو محسوب می گردد چرا که با پاس گل و گرفتن پنالتی زمینه پیروزی تیمش را فراهم نموده است.

این نکته را هم نباید از قلم انداخت که طارمی در بازی با فیرنسه پنالتی گرفت و در حالی که باید خودش این پنالتی را می زد، این فرصت را در اختیار فرانسیسکو کونسیسائو پسر سرمربی پورتو قرار داد تا نخستین گلش را برای پورتو به ثمر برساند.

نکته دیگر، افت گلزنی طارمی بعد از علنی شدن اختلافش با دراگان اسکوچیچ سرمربی تیم ملی ایران است. طارمی سه روز پس از آنکه پاسخ اسکوچیچ را با توییت جنجالی اش درباره تکنیک و تاکتیک بازیکنان ایرانی داد، در ملاقات مقابل توندلا هت تریک کرد اما بعد از آن دیگر نتوانست گلی به ثمر برساند.

این موضوع باعث شد تا مهاجم ایران که یکی از مدعیان آقای گلی لیگ پرتغال هم محسوب می گردد، شرایط سختی برای رسیدن به این عنوان داشته باشد چرا که لوئیس دیاز هم تیمی طارمی تعداد گل های خود را به 10 گل افزایش داده است و داروین مهاجم بنفیکا هم هفته گذشته 8 گُله شد و از طارمی عبور کرد. مهاجم ایران در لیگ پرتغال تا به امروز هفت گل به ثمر رسانده و با سه بازیکن هفت گله دیگر رقابت نزدیکی دارد.

پورتو از ساعت 22:30 امروز آدینه در چارچوب هفته سیزدهم لیگ پرتغال به مصاف پورتیموننزه می رود؛ تیمی که پیغام نیازمند دروازه بان ایرانی را در اختیار دارد. هرچند بعید است نیازمند در این مسابقه بازی کند اما طارمی امیدوار است برابر این تیم طلسم گل نزدن هایش را بشکند و دوباره در کورس آقای گلی قرار بگیرد.

منبع: خبرگزاری مهر
انتشار: 24 دی 1400 بروزرسانی: 24 دی 1400 گردآورنده: ardakankhabar.ir شناسه مطلب: 978

به "طلسم گل نزدن طارمی مقابل تیم نیازمند می شکند؟" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "طلسم گل نزدن طارمی مقابل تیم نیازمند می شکند؟"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید