فال روزانه 23، 01، 1399

به گزارش اردکان خبر، فال روزانه 99.01.23

چند کلمه برای آنهایی که امروز تولدشان است

دوست عزیزی که امروز به جهان آمده اید، تولدتان مبارک. سالی که با تولدتان آغاز نموده اید زمان مناسبی است تا تاثیر بیشتری روی اطرافیان داشته باشید و به هدف های تان برسید. در ماه های خرداد و تیر سال جاری دوستان به یاری شما می آیند ومشکلات را از سر راه تان بر می دارند. در شهریور سال جاری انرژی و نشاط زیادی بدست خواهید آورد، به لطف این انرژی، کارها را سریع تر از همواره انجام دهید. دی ماه سال جاری زمان کار و کوشش شما است و در این ماه تا جایی که می توانید کار کنید و مطمئن باشید که زحمت های شما بدون مزد و پاداش باقی نخواهد ماند.

فال روزانه 23، 01، 1399

امروز بیشتر از همواره مواظب سلامتی تان باشید. لحظه ای از پشتیبانی اعضای خانواده غافل نشوید. فرصتی پیدا می کنید تا عشق و محبت خالصانه خود را به همسر یا عشق زندگی تان اثبات نمایید. وقت گران بهای خود را به بطالت هدر ندهید و به فکر فراگیری مهارت های جدید باشید.

برای حفظ سلامتی تان هم که شده امروز از مشاجره و جروبحث دوری کنید. امروز بهترین زمان برای سرمایه گذاری و رسیدن به سودی چشمگیر است. نظرهای خود را به اطرافیان اعمال نکنید و به خاطر داشته باشید که با استبداد و زورگویی راه به جایی نخواهید برد. احتمال زیادی وجود دارد که گرفتار عشقی ناگهانی و غیرمنتظره شوید. در صحبت با اطرافیان رازنگه دار باشید و اسرار زندگی خود را پیش هر کس و ناکسی فاش نکنید

فکر می کنید که برای فراگیری مهارت های جدید پیر شده اید، اما این طرزفکر را کنار بگذارید و با یادگیری مهارت های جدید، سری در میان سرها در بیاورید. به لحاظ اقتصادی شرایط خوب و باثباتی دارید، این شرایط را به فال نیک بگیرید و امروز پولی را کنار بگذارید، مطمئن باشید این پول در روزگار سختی و گرفتاری، به یاری شما خواهد آمد. کارهای پیش پاافتاده را کنار بگذارید و به فکر انجام کارهای مهمی باشید که موفقیت چشمگیر را برای شما به دنبال داشته باشد. تغییر در محل کار یا منزل شما صورت می گیرد و این تغییر فایده های زیادی را برای تان به دنبال خواهد داشت. شک و تردیدی که به همسر یا عشق زندگی تان دارید را انتها دهید.

مدتی است که آرزو نموده اید فرصتی را برای استراحت پیدا کنید و لحظاتی را در تنهایی سپری نمایید، امروز آرزوی شما برآورده می گردد و فرصتی را برای تنهایی و خلوت پیدا خواهید کرد. امروز از جایی که حتی فکرش را هم نمی کنید پول خوبی به دست تان می رسد، از آنجایی که از آینده خبر ندارید، تمام این پول را خرج نکنید و قسمتی از آن را برای روز مبادا کنار بگذارید. اعضای خانواده امروز دردسرهای زیادی برای شما درست می نمایند. با عشق و محبت زندگی را به کام خود و اطرافیان شیرین نمایید. اهمیت بیشتری به گذر زمان بدهید و قدر لحظه های زندگی تان را بدانید. با انجام کارهای خلاقانه به آرامش برسید.

شرایطی مهیا می گردد تا امروز کمی از کارهای روزانه فاصله بگیرید و استراحت کنید. به لحاظ انرژی و منابع اقتصادی امروز به مسئله ای برخورد نمی کنید. علاقه ای که به فراگیری علم و دانش دارید را دست کم نگیرید و به لطف این روحیه، افق های جدیدی را در پیش روی خود قرار دهید. بر این باور هستید که همسر یا عشق زندگی تان شما را عاشقانه دوست دارد، اما آتش محبت عشق زندگی تان به شما از چیزی که فکرش را می کنید بیشتر است و امروز اتفاقی خواهد افتاد و این اتفاق باعث می گردد تا به محبت عمیق و بی انتها عشق زندگی تان پی ببرید. میان اعضای خانواده مشاجره ای ایجاد خواهد شد و این مشاجره زمینه ناراحتی شما را فراهم می نماید.

با ورزش و تحرک به جنگ سستی و کاهلی بروید. امروز یکی از اعضای خانواده به یاری شما می آید و از این یاری، سود خوبی روانه جیب تان می گردد. این شرایط را به خاطر داشته باشید و در اولین فرصتی یاری این فرد را تلافی کنید. اجازه ندهید مسائل اعضای خانواده، زمینه حواس پرتی شما را فراهم کند. با شکست غریبه نیستید و اجازه داده اید احساس شکست بر شما غلبه کند، به جای فکر به شکست هایی که تجربه نموده اید، به موفقیت فکر کنید و به دنبال پیشرفت های بیشتری باشید. عشق خود را نثار همسر یا عشق زندگی تان کنید.

به مهمانی دعوت هستید و در این مهمانی بیشتر از چیزی که فکرش را بکنید به شما خوش خواهد گذشت. برای افزایش درآمد به نصیحت افراد خلاق و نوآور توجه کنید. قبل از هرگونه تصمیم گیری، نظر اعضای منزل را جویا شوید و با آنها مشورت کنید. یکی از دوستان که غم خوار شما است امروز به دیدارتان می آید. امروز فردی که تجربه های بیشتری نسبت به شما دارد، این تجربه ها را با شما درمیان می گذارد. همسر یا عشق زندگی تان امروز خاطره ای عاشقانه را در ذهن شما ماندگار خواهد نمود. با انجام کارهای موردعلاقه تان، از شر نگرانی و اضطراب خلاص شوید.

فردی جهاند یده و باتجربه امروز کوله بار تجربه هایش را به شما منتقل می نماید. امروز شغل جدیدی به شما پیشنهاد می گردد و این شغل شرایط افزایش درآمد و رفاه شما را مهیا می نماید. مهمانی ترتیب داده اید و هرکاری که از دست تان بر می آید را برای خوشی مهمان ها انجام دهید. کار مهمی که مدتی است پشت گوش می اندازید را در فرصت فراغت امروز انجام دهید. لحن گفتار خود را تغییر دهید و با صحبت های خودخواهانه اطرافیان را ناراحت نکنید.

امروز بیشتر از همواره اعتمادبه نفس دارید و مسئله ای سد راه شما نخواهد بود. پولی به دست تان می رسد و هزینه های زندگی تان را پوشش می دهد. انسان جاه طلبی هستید و به کم قانع نمی شوید، اگر مواظب این روحیه نباشید در آینده کار دست تان می دهد. امروز از خواب که بلند شده اید، جهان را به رنگ عشق و محبت می بینید و احساس می کنید که از همواره عاشق تر شده اید. این احساس را پیش خودتان نگذارید و در کنار همسر یا عشق زندگی تان شب و روزی عاشقانه را سپری نمایید. وقت خود را به انجام کارهای پیش پاافتاده سپری نکنید و توجه بیشتری به همسر یا عشق زندگی تان داشته باشید.

به لحاظ اقتصادی روز بسیار حساسی را در پیش دارید و اگر امروز بیشتر از همواره حواس تان را جمع نکنید، ضرر هنگفتی را تجربه خواهید کرد. درک و تفاهم متقابلی میان شما و همسر یا عشق زندگی تان وجود ندارد و این شرایط امروز شرایط مشاجره ای را ایجاد خواهد نمود. فرصتی در طول روز پیدا می کنید تا به انجام کارهای موردعلاقه تان مشغول شوید. اجازه ندهید کار بیش از حد شما را خسته و افسرده کند.

روز حساسی را شروع نموده اید و حادثه ای در کمین شما است. عادت ناپسندی دارید و برای ترک این عادت از همسر یا عشق زندگی تان یاری بگیرید. کارها را سر موقع انجام دهید و همواره به فکر شکار فرصت ها باشید. عشق یک طرفه را کنار بگذارید و به دنبال عشقی دوطرفه و ماندگار باشید. امروز حوصله کسی را ندارید و می خواهید تنها باشید، این فرصت مهیا می گردد تا حسابی از تنهایی لذت ببرید. فرصتی پیدا می کنید تا در کنار اعضای خانواده بنشینید و به حرف های شان گوش فرا دهید.

امروز یکی از عظیم ترین مسائل زندگی تان به خوبی و خوشی از سر راه تان برداشته می گردد. بیشتر از همواره مواظب خود باشید و سبک زندگی سالمی را درپیش بگیرید. امروز بخت با شما یار است و وام یا پولی به دست تان می رسد. روزی عاشقانه را سپری خواهید کرد و خاطره های خوش امروز برای همواره در ذهن تان ماندگار خواهد شد. وقتی برای اعضای خانواده اختصاص نمی دهید و این شرایط زمینه دلخوری آنها را فراهم نموده است. همسر یا عشق زندگی تان امروز هرکاری که از دستش بر می آید را برای خوشحالی شما انجام خواهد داد.

منبع: برترین ها
انتشار: 3 شهریور 1399 بروزرسانی: 6 مهر 1399 گردآورنده: ardakankhabar.ir شناسه مطلب: 142

به "فال روزانه 23، 01، 1399" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "فال روزانه 23، 01، 1399"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید