فروش امتیاز مسکن ملی موجب ایجاد تورم مازاد می گردد

به گزارش اردکان خبر، خبرنگاران/آذربایجان غربی رئیس اداره نظارت مسکن ملی آذربایجان غربی گفت: فروش امتیاز مسکن ملی ممنوع است.

فروش امتیاز مسکن ملی موجب ایجاد تورم مازاد می گردد

جهت دریافت خدمات پتینه چیست با گروه ساختمانی آبان در ارتباط باشید. هر گونه خدمات رنگ آمیزی با تکنیک های مدرن پتینه کاری را به ما بسپارید.

تورج طیبی فر در گفت وگو با خبرنگاران در مورد غیرقانونی بودن فروش امتیاز مسکن ملی گفت: فروش امتیاز مسکن ملی موجب ایجاد تورم مازاد می گردد لذا با منع فروش امتیاز از افزایش قیمت مسکن پیشگیری می گردد.

با بیان اینکه در مورد تخصیص زمین برای طرح ملی مسکن، سازمان منطقه آزاد ماکو تصمیم گیری می نماید، اضافه کرد: سازمان ملی مسکن با برآورد و کنترل قیمت اقدام به مشخص کارگزار در مشخص قیمت پایه می نماید و فراخوان بر اساس آن منتشر خواهد شد تا با حداقل قیمت مسکن ملی آماده گردد.

رئیس اداره نظارت مسکن ملی اضافه کرد: مابقی هزینه ها بر اساس پیشرفت کار که به صورت مقطعی و در قالب 4 الی 5 نوبت از متقاضی دریافت خواهد شد، کارهای زیادی برای کنترل تورم ها انجام داده ایم لذا تمام سعی ما این است که با توجه به شرایط اقتصادی مردم فشاری برای متقاضی وارد نگردد و در جلسات متعدد انجام شده تصمیم بر این خواهد بود که از متقاضیان هزینه ای بابت زمین دریافت نگردد تا طرح نتیجه بخش باشد.

طیبی فردر مورد زمین های مسکن ملی در منطقه آزاد ماکو اعلام کرد: زمین های اختصاصی برای منطقه مورد بازرسی و آنالیز قرارگرفته است و بهترین زمین ها در کل استان برای طرح ملی مسکن اختصاص می یابد.

وی اضافه کرد: این طرح برخلاف طرح های قبلی مسکن مختص دهک های پایین نیست بلکه با آنالیز توان اقتصادی افراد تقسیم بندی متقاضیان به دهک های یک الی 5 تأمین مسکن صورت خواهد گرفت.

طیبی فردر مورد اعتراض مردم به زمین های پایین دست ماکو اضافه کرد: ساماندهی های لازم برای این زمین ها صورت خواهد گرفت کوشش ما بر این است در صورت ممکن حتی زمین در بازرگان در اختیار متقاضیان قرار بگیرد.

رئیس اداره نظارت مسکن ملی آذربایجان غربی گفت: کوشش می کنیم تحویل مسکن دوساله باشد و ان شالله مسئله ای در پیشرفت فرایند کار نخواهیم داشت.

وی در مورد مسائل اقتصادی متعدد متقاضیان با توجه به تورم و اوضاع اقتصادی مردم منطقه گفت: بسیاری از تصمیمات در جهت حمایت از متقاضیان در طی فرایند کار و با پیشرفت کار صورت خواهد گرفت و دولت احتمالاً تصمیمات جدیدی را برای حمایت از متقاضیان انجام دهد.

رئیس اداره نظارت مسکن ملی اضافه کرد: در استان سعی نموده ایم بهترین زمین ها با بهترین شرایط ایجاد برای متقاضیان با بهترین شرایط کاری انجام دهیم و هر کمکی برای کاهش هزینه ها انجام خواهیم داد.

منبع: خبرگزاری ایسنا
انتشار: 24 آذر 1399 بروزرسانی: 24 آذر 1399 گردآورنده: ardakankhabar.ir شناسه مطلب: 377

به "فروش امتیاز مسکن ملی موجب ایجاد تورم مازاد می گردد" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "فروش امتیاز مسکن ملی موجب ایجاد تورم مازاد می گردد"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید