قول رئیس فدراسیون تیراندازی برای اعطای 2 تفنگ دولول مسابقه ای به ورزشکاران بجنوردی

به گزارش اردکان خبر، خبرنگاران/خراسان شمالی رئیس فدراسیون تیراندازی گفت: اهداف پروازی در رشته تیراندازی یکی از بهترین فرصت ها برای جذب شکارچیان و حفظ محیط زیست است.

قول رئیس فدراسیون تیراندازی برای اعطای 2 تفنگ دولول مسابقه ای به ورزشکاران بجنوردی

دادگر در جلسه مجمع انتخاباتی رئیس هیات تیراندازی خراسان شمالی که سوم خرداد ماه در محل اداره کل ورزش و جوانان استان برگزار شد، اظهارکرد: شکار به غیر از شکار حیوانات، تخلیه روحی و روانی را نیز در فرد به دنبال دارد که این رشته ورزشی فرصت بسیار خوبی برای جذب شکارچیان و حفظ محیط زیست در حال نابودی است.

وی با اشاره به اینکه سال 98، سالی سرنوشت ساز برای این فدراسیون بوده است، افزود: با تلاش های انجام شده پیروز شدیم تا شش سهمیه المپیکی را دریافت کنیم.

دادگر از برگزاری المپیاد استعداد برتر در رشته تیراندازی در کشور خبر داد و خطاب به رئیس جدید هیات تیراندازی خراسان شمالی اظهارکرد: توصیه می شود در این المپیاد شرکت شود.

وی ادامه داد: جایگاه خراسان شمالی در این رشته ورزشی مناسب نیست و هیچ یک از ورزشکاران این رشته ورزشی از این استان در تیم ملی حضور ندارند.

رئیس فدارسیون تیراندازی گفت: خراسان شمالی این قابلیت را دارد تا تبدیل به قطب رشته ورزشی تیراندازی به خصوص در اهداف پروازی شود.

وی افزود: اعطای دو تفنگ دولول به مرکز خراسان شمالی(بجنورد) و یک تفنگ دولول به هر شهرستان در صورتی که در رشته اهداف پروازی فعال شوند را قول داده ایم.

در این مجتمع دکتر آرمان ریحانی به عنوان رئیس هیات تیراندازی خراسان شمالی انتخاب شد.

منبع: خبرگزاری ایسنا
انتشار: 31 مرداد 1399 بروزرسانی: 6 مهر 1399 گردآورنده: ardakankhabar.ir شناسه مطلب: 136

به "قول رئیس فدراسیون تیراندازی برای اعطای 2 تفنگ دولول مسابقه ای به ورزشکاران بجنوردی" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "قول رئیس فدراسیون تیراندازی برای اعطای 2 تفنگ دولول مسابقه ای به ورزشکاران بجنوردی"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید