مدیرعامل رایکای بابل: امتیازات زیادی را پس از درگذشت دست نشان از دست دادیم، شایعه تبانی زاده ذهن بعضی هاست

به گزارش اردکان خبر، مدیرعامل باشگاه رایکای بابل، شایعه تبانی بازیکنان تیم فوتبال این باشگاه مقابل گل ریحان البرز را نادرست خواند.

مدیرعامل رایکای بابل: امتیازات زیادی را پس از درگذشت دست نشان از دست دادیم، شایعه تبانی زاده ذهن بعضی هاست

فرید درزی در گفت وگو با خبرنگار ورزشی خبرنگاران، درباره شائبه تبانی در ملاقات تیم های گل ریحان البرز و رایکای بابل گفت: اگر بخواهیم بر مبنای اشتباه بازیکنان تفسیر کنیم، پس بازی استقلال و پرسپولیس هم تبانی است. این موضوعات زاده ذهن بعضی هاست که دوست دارند به مسائل حاشیه ای بپردازند.

وی در خصوص اینکه تعلل بازیکنان گل ریحان در صحنه به ثمر رسیدن گل های دوم و سوم مسابقه در شبکه های اجتماعی پُربازدید شد، بیان نمود: بازیکنان امروزی فوتبال شارژی شدند و هر کسی که پول می گیرد، می دود. آنها به هر طریقی بهانه دارند و زمانی که پول نمی گیرند، می گویند روحیه ما خوب نیست. وقتی مالک باشگاه از بودجه شخصی خود هزینه می نماید، چرا باید تبانی کنیم؟

مدیرعامل باشگاه رایکای بابل راجع به نتایج تیم فوتبال این باشگاه به خبرنگاران گفت: پس از درگذشت نادر دست نشان، شرایط روحی بازیکنان تیم اُفت کرد و اگر این اتفاق رخ نمی داد، قطعاً مدعی صعود به لیگ برتر بودیم. پس از درگذشت دست نشان زمان زیادی سپری شد تا بازیکنان را جمع کنیم. اکنون همه چیز مساعد است و بازیکنان هم شرایط روانی بهتری دارند. مبالغ قرارداد بازیکنان نیز پرداخت شده است.

درزی در پاسخ به این پرسش که آیا از عملکرد رایکای بابل در این فصل از مسابقات لیگ دسته اول رضایت داشته است یا خیر، توضیح داد: از عملکرد تیم راضی نیستیم، اما چه کاری می توان انجام داد؟ تیم رایکا از درگذشت مرحوم دست نشان ضربه خورد و امتیازات زیادی را به راحتی از دست دادیم. اگر دست نشان در میان ما بود، مطمئن باشید جای ما در رتبه دوازدهم جدول نبود.

منبع: خبرگزاری تسنیم
انتشار: 11 تیر 1400 بروزرسانی: 11 تیر 1400 گردآورنده: ardakankhabar.ir شناسه مطلب: 742

به "مدیرعامل رایکای بابل: امتیازات زیادی را پس از درگذشت دست نشان از دست دادیم، شایعه تبانی زاده ذهن بعضی هاست" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "مدیرعامل رایکای بابل: امتیازات زیادی را پس از درگذشت دست نشان از دست دادیم، شایعه تبانی زاده ذهن بعضی هاست"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید