مقاله: وزرای مهاجرت کانادا برنامه ریزیهای زیادی را برای دوران پسا کرونا ویروس

به گزارش اردکان خبر، در سالهای اولیه پس از کنفدراسیون، دولت فدرال و ایالات با یکدیگر ملاقات کردند تا در خصوص چگونگی جذب مهاجران بیشتر به کانادا بحث نمایند.

مقاله: وزرای مهاجرت کانادا برنامه ریزیهای زیادی را برای دوران پسا کرونا ویروس

کانادا ده ایالت و سه قلمرو دارد. هر ایالت و سرزمینی غیر از Nunavut، توافق دوجانبه ای را با دولت فدرال منعقد نموده اند. این توافق نامه های دو جانبه، کلیه ایالات و مناطق مختلف انها را قادر می سازند تا برنامه های مهاجرتی مناسبی را برای استقبال از مهاجرانی با درامدهای متوسط طراحی نمایند.

جلسات مکرر بین دو بخش دولت به خوبی نشان میدهند که چرا کانادا چنین سیستم مهاجرتی قوی و موفقی دارد. از سال 1867 تا کنون، کانادا کشوری با تنوع فراوان است که شرایط مالی و اجتماعی ان در هر ایات متفاوت میباشد. گنجاندن چشم اندازهای مختلف مهاجران در سیستم مهاجرتی، کانادا را قادر ساخته تا از مهاجرت به بهترین نحو ممکن استفاده نماید. وزیر مهاجرت، مندیچینو در تمام مدت شیوع بیماری کرونا بر تعهد دولت فدرال برای استقبال از استعدادهای دنیای از اقصی نقاط دنیا تأکید نموده است. اقدامات دولت فدرال و ایالتهای کانادا بسیار مفصلتر از آن هستند که در کلمات گنجانیده شوند. در طول پاندمیک، هر دو بخش دولت به وسیله اکسپرس انتری، قرعه کشی PNP (در جزیره پرنس ادوارد، نوا اسکوشیا، انتاریو، منیتوبا، ساسکاچوان، آلبرتا و بریتیش کلمبیا) و همچنین به وسیله سیستم کبک به جذب مهاجران ادامه داده اند.

منبع مقاله: وزرای مهاجرت کانادا برنامه ریزیهای زیادی را برای دوران پسا کرونا ویروس طرح ریزی نموده اند

انتشار: 16 آبان 1399 بروزرسانی: 16 آبان 1399 گردآورنده: ardakankhabar.ir شناسه مطلب: 295

به "مقاله: وزرای مهاجرت کانادا برنامه ریزیهای زیادی را برای دوران پسا کرونا ویروس" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "مقاله: وزرای مهاجرت کانادا برنامه ریزیهای زیادی را برای دوران پسا کرونا ویروس"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید