مقاله: گزینه های تحصیل در کانادا در انتاریو (بخش دوم)

به گزارش اردکان خبر، موسسات یا آکادمی های خصوصی گاها دوره های کوتاه مدت فنی و حرفه ای را ارائه می دهند. بسیاری از این دوره ها تنها بخشی از یک مهارت را پوشش می دهند. برای مثال ممکن است تنها دوره جوشکاری طلا در این آکادمی ها ارائه گردد که بخشی از دوره کامل مهارت جواهرسازی است. این نوع دوره ها عموما مدرکی در خاتمه برای شما ندارند، ولی در مقابل می توانند به کار پیدا کردن یاری نمایند.

مقاله: گزینه های تحصیل در کانادا در انتاریو (بخش دوم)

در خیلی از موارد، کالج ها تنها گزینه های آموزش فنی و حرفه ای هستند. برای مثال دوره هایی در کالج ها ارائه می گردد که با آخرین فناوری های روز تطبیق دارند و ممکن است هنوز در کالج های فنی و حرفه ای در دسترس نباشند. کالج ها در برنامه ریزی دوره هایشان هم انعطاف پذیری بالایی دارند.

کالج ها در کانادا به صورت خصوصی اداره می شوند. در برخی مواقع کالج های خصوصی از سازمان های خیریه یا دولتی یاری اقتصادی دریافت می نمایند، ولی منبع اصلی تامین هزینه های آنها شهریه دانشجویان است. به همین خاطر، هزینه شرکت در کلاس های کالج ها بسیار گران است.

ضروری است دقت کنید که دوره های ارائه شده توسط کالج ها خصوصی، توسط وزارت آموزش انتاریو تایید شده باشد. گاها کالج ها دوره هایی را ارائه می نمایند که هنوز به طور قطعی تایید نشده اند؛ به همین خاطر قبل از این که برای تحصیل در کانادا در دوره ای ثبت نام کنید، در مورد مورد تایید بودن آن دوره تحقیق کنید. عموما امکان دریافت یاری اقتصادی یا دریافت امتیاز اقتصادیاتی از اداره اقتصادیات برای دوره هایی که تایید نشده اند وجود ندارد.

منبع مقاله: گزینه های تحصیل در کانادا در انتاریو (بخش دوم)

انتشار: 30 آبان 1399 بروزرسانی: 30 آبان 1399 گردآورنده: ardakankhabar.ir شناسه مطلب: 326

به "مقاله: گزینه های تحصیل در کانادا در انتاریو (بخش دوم)" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "مقاله: گزینه های تحصیل در کانادا در انتاریو (بخش دوم)"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید