مهلت ثبت اطلاعات در سامانه شعاع دانشگاه علوم پزشکی تهران تا 15 اردیبهشت ادامه دارد

به گزارش اردکان خبر، مهلت ثبت اطلاعات دوره های بهمن و اسفند ماه 98 و فروردین ماه 99 اعضای هیئت علمی دانشگاه علوم پزشکی تهران در سامانه شعاع 15 اردیبهشت ماه انتها می یابد.

مهلت ثبت اطلاعات در سامانه شعاع دانشگاه علوم پزشکی تهران تا 15 اردیبهشت ادامه دارد

اگر علاقمند به دریافت بهترین خدمات تحصیل دکتری در کانادا هستید با ما همراه شوید، با مجری مستقیم ویزای تحصیلی کانادا، با دریافت مشاوره رایگان از مجربترین تیم مهاجرتی کانادا، بهترین مسیر را به سوی مدارو، کالج ها و دانشگاه های کانادا انتخاب کنید.

به گزارش خبرنگار دانشگاه خبرنگاران، به کارگیری روش های نوین ارزیابی عملکرد اعضای هیات علمی، از مدتی پیش در اولویت کار دانشگاه علوم پزشکی تهران قرار گرفته است. یکی از سیستم های جامع که با آنالیز شرایط موجود در برترین دانشگاه های کشور های پیشرفته و مطابق با شرایط اختصاصی کشور ایران و به خصوص دانشگاه علوم پزشکی تهران طراحی شده و اکنون به مرحله بهره برداری رسیده است، سیستم جامع شناسایی عملکرد آکادمیک و ارزشگذاری عینی آن یا شعاع، است.

از مهمترین قسمت های این سیستم که در دانشگاه علوم پزشکی تهران با نام شعاع معرفی شده، تهیه فهرست کاملی از فعالیت های اعضای هیات علمی است. این فهرست بیش از 260 فعالیت را شامل می گردد. اطلاعات مربوط به این فعالیت ها که فهرست آن با مشارکت کامل تمامی اعضای هیات علمی و طی صد ها ساعت جلسه تهیه شده، توسط خود عضو هیات علمی در نرم افزار مربوطه وارد شده و توسط مدیران سیستم (مانند رئیس بخش، مدیر گروه، مدیریت پژوهش و ...) تائید می گردد.

فهرست جامع فعالیت ها در این سیستم به پنج گروه، فعالیت های آموزشی، پژوهشی، درمانی بدون حضور فراگیر، مدیریتی، خارج از دانشگاه تقسیم می گردد.

هدف از ایجاد سیستم شعاع شامل؛ معین سهم فعالیت های هر یک از اعضای هیات علمی در مجموعه برون داد خدمات گروه ها، دانشکده ها و دانشگاه به تفکیک آموزش، پژوهش، درمان و مدیریت، پایش و آنالیز میزان افزایش یا کاهش فعالیت های اعضای هیات علمی، گروه های آموزشی، دانشکده ها و دانشگاه در طول زمان، استحصال معیار های عینی برای ترفیع اعضای هیات علمی، استحصال معیار های عینی برای معین میزان کارانه اعضای هیات علمی، استقرار سیستم کارآمد حضور و غیاب عینی با حفظ شان هیات علمی می گردد.

اکنون اعضای هیئت علمی دانشگاه علوم پزشکی تهران تا 15 اردیبهشت ماه فرصت دارند نسبت به ثبت اطلاعات خود در سامانه شعاع اقدام نمایند.

منبع: خبرگزاری دانشجو
انتشار: 3 تیر 1399 بروزرسانی: 6 مهر 1399 گردآورنده: ardakankhabar.ir شناسه مطلب: 12

به "مهلت ثبت اطلاعات در سامانه شعاع دانشگاه علوم پزشکی تهران تا 15 اردیبهشت ادامه دارد" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "مهلت ثبت اطلاعات در سامانه شعاع دانشگاه علوم پزشکی تهران تا 15 اردیبهشت ادامه دارد"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید