پرداخت وام ودیعه مسکن تا انتها شهریور ماه

به گزارش اردکان خبر، محمود محمود زاده معاون مسکن و ساختمان وزیر راه و شهرسازی، با بیان اینکه بانک ها بر اساس دستورالعمل هایی که اعلام شده است از ابتدای هفته اقدام به پرداخت تسهیلات ودیعه مسکن نموده اند اضافه نمود: تا به امروز بیش از 300 پرونده در بانک ها برای دریافت تسهیلات تشکیل شده است و بیش از 25 نفر تسهیلات ودیعه مسکن را دریافت نموده اند.

پرداخت وام ودیعه مسکن تا انتها شهریور ماه

جهت دریافت خدمات درب ضد سرقت چینی با گروه ساختمانی آبان در ارتباط باشید. گروه آبان ارائه دهنده بهترین درب ضد سرقت ایرانی و خارجی میباشد.

به گزارش خبرنگاران، معاون مسکن و ساختمان وزیر راه و شهرسازی اظهار کرد: تا انتها شهریور ماه پرداخت تسهیلات به متقاضیان ادامه دارد و باید هرچه سریعتر اقدامات لازم از جمله بارگذاری اطلاعات و مدارک در سایت ها انجام گردد.

معاون وزیر راه و شهرسازی اعلام کرد: متقاضیانی می توانند این تسهیلات را دریافت نمایند که در ابتدا واجد شرایط بوده و بعد از تایید اطلاعات، مدارک خود را در سایت بارگذاری نموده باشند.

محمود زاده با اشاره به اینکه برای حدود 600 هزار نفر متقاضی تسهیلات در نظر گرفته شده است اضافه نمود: حدود دو میلیون و 220 هزار نفر به وسیله پیامک برای دریافت وام ودیعه مسکن ثبت نام نموده اند که از این تعداد حدود یک میلیون و 600 هزار نفر به وسیله ثبت نام پیامکی کد ملی معتبر و قابل پیگیری ارسال کردند.

محمود زاده توضیح داد: هیچ برنامه ای برای افزایش نرخ تسهیلات ودیعه مسکن نداریم و همچنان نرخ تسهیلات در شهر تهران 50 میلیون تومان، در کلان شهر ها 30 میلیون تومان و در سایر شهر های کوچک هم 15 میلیون تومان است.

او اضافه نمود: میزان منابعی که برای این تسهیلات در نظر گرفته شده، حدود 20 هزار میلیارد تومان است.

معاون وزیر راه و شهرسازی توضیح داد: براساس شاخص های مصوبه از جمله افراد تحت پوشش نهاد های حمایتی، زنان سرپرست خانوار، کارگران، زوج های سال 99، خانوار دارای سه فرزند و بیشتر، برای دریافت وام رتبه بندی و اولویت بندی شده اند.

او ادامه داد: باید متقاضیان هرچه سریعتر برای دریافت این تسهیلات اقدام نمایند چرا که هنوز به صورت کامل اطلاعات و مدارک بعضی از متقاضیان برای تشکیل پرونده در بانک ها ارسال نشده است.

محمود زاده اعلام کرد: شهر تهران بیشترین درخواست برای دریافت تسهیلات ودیعه مسکن را داشته، اما شهر های دیگری از جمله یاسوج و قم هم در رتبه های بعدی برای دریافت تسهیلات و افزایش نرخ اجاره قرار دارند.

او در انتها با اشاره به اینکه ارسال پیامک برای شناسایی خانه های خالی به اتمام رسیده است، گفت: این پیامک ها برای شناسایی خانه های خالی تبدیل به یک برنامه روتین شده است و در حال رفت و برگشت و ارائه مستندات لازم توسط مالکان است.

منبع: فرارو
انتشار: 11 شهریور 1399 بروزرسانی: 6 مهر 1399 گردآورنده: ardakankhabar.ir شناسه مطلب: 158

به "پرداخت وام ودیعه مسکن تا انتها شهریور ماه" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "پرداخت وام ودیعه مسکن تا انتها شهریور ماه"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید