چین آماده برگزاری المپیک 2022 است

به گزارش اردکان خبر، توماس باخ رییس کمیته بین المللی المپیک، با اشاره به تدارکات مطلوب بازی های زمستانی المپیک پکن نسبت به برگزاری پیروز این بازی ها ابراز اطمینان کرد و گفت پکن آماده برگزاری این بازی ها است.

چین آماده برگزاری المپیک 2022 است

با ما همراه باشید و با تور ارزان چین از شگفت انگیزترین کشور دنیا دیدن کنید بر روی دیوار چین سلفی بگیرید، از قصر ممنوعه دیدن کنید و در خیابان شانگهای پیشرفته ترین آسیا قدم بزنید.

به گزارش خبرنگاران به نقل از ایرنا، باخ روز پنجشنبه گفت: از یک طرف چین با موفقیت کرونا را مهار نموده و از سوی دیگر ورزش و بازی های المپیک را به عنوان بخشی از فرایند عادی سازی اقدامات خود در شرایط شیوع کرونا تلقی نموده است.

وی اضافه نمود: من از شی جین پینگ رییس جمهوری چین تشکر می کنم و از تدارکات کنونی بسیار راضی هستم. به ویژه این که در شرایط شیوع کرونا، تمامی استادیوم ها و میدان های ورزشی یک سال زودتر آماده شده است که نمونه خوبی از پویایی، عزم استوار و کارآیی بالای چین است که من به آن بسیار احترام می گذارم.

باخ همچنین ورزشکاران چینی را به استفاده از فرصت تاریخی بازی های زمستانی المپیک پکن و ثابت کردن توانایی خود مورد تشویق قرار داد و نسبت به علاقه بیشتر مردم چین به ورزش های برفی و یخی ابراز خرسندی کرد و آن را یک دستاورد عظیم خواند.

وی گفت: استادیوم های بازی های زمستانی المپیک در آینده به توسعه مالی و ایجاد رفاه برای مردم چین کمک نموده و مناطق کوهستانی را به جاذبه های گردشگری تبدیل خواهد نمود.

رییس کمیته بین المللی المپیک تاکید نمود: پکن نخستین شهری است که میزبان بازی های تابستانی و زمستانی المپیک است و فصل جدیدی برای بازی های المپیک باز خواهد نمود.

او اضافه نمود: در تدارکات بازی های زمستانی المپیک شاهد همت بلند و نوآوری چین هستیم و بر این باوریم چین درصدد است تا یک دوره بازی المپیک سازگار با خنثی کردن کربن برپا کند. افزون بر این، تمامی استادیوم ها از انرژی های بازیافت پذیر از جمله انرژی های خورشیدی و بادی استفاده می نمایند. همه این اقدامات برای توسعه پایدار ورزش های زمستانی سودمند بوده و خدماتی شایسته ارایه می گردد.

در حال حاضر ساخت و ساز تمامی استادیوم ها و استادیوم های بازی های زمستانی المپیک 2022 پکن اجرا شده و شرایط برای برگزاری مسابقات آزمایشی فراهم شده است.

بازی های المپیک زمستانی 2022 پکن یک سال دیگر برابر با 15 بهمن 1400 برگزار می گردد.

منبع: جام جم آنلاین
انتشار: 11 اسفند 1399 بروزرسانی: 11 اسفند 1399 گردآورنده: ardakankhabar.ir شناسه مطلب: 526

به "چین آماده برگزاری المپیک 2022 است" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "چین آماده برگزاری المپیک 2022 است"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید