گردان برخوردی با مهاجم سایپا نداشت

به گزارش اردکان خبر، به گزارش خبرنگاران، مجید محافظت کار در نشست خبری بعد از بازی با سایپا گفت: کنفرانس خبری فوتبال باید به نوعی باشد وقتی مربی می آید در مورد مسائل فنی صحبت کند ولی به دلیل اتفاقاتی که اخیراً برای فوتبال ما در حال رخ دادن است ناچاریم هر جلسه علی رغم میل باطنی در مورد مسائل غیر فوتبالی حرف بزنیم.

گردان برخوردی با مهاجم سایپا نداشت

وی اضافه کرد: کل بازی کیفیت بازی دو تیم تعیین بود کیفیت ذوب آهن در همه این هفته ها کیفیت خود را به شما اصحاب رسانه و بینندگان داخل ورزشگاه نشان داده است تیم ما در حالی ده نفره بود موقعیت های گل زیادی داشتیم و روی یک شوتی که روی هیچ تاکتیک و برنامه نبود گل خوردیم.

مربی باشگاه ذوب آهن ادامه داد: مطمئن بودیم با ده نفر شکست نمی خوریم زیرا بازیکنان ذوب آهن با غیرت هستند و می دانند در چه باشگاهی هستند؛ اگر شما قدمت و ریشه داشته باشید نمی توانند به آسانی ضربه بزنند اگرچه که خیلی ها کمر بسته اند به این تیم مظلوم لطمه بزنند.

وی شرح داد: هفته قبل پنالتی رخ داده و همه گفتند غلط بوده ولی این اظهار نظرها چه کمکی به ما در جدول نمی کند؛ آقایان مواظب باشید این تیم دل خوشی خیلی هاست و چشم امید خیلی ها به این تیم است باور کنید این طوری نمی توانید به این تیم ضربه بزنید.

محافظت کار اضافه کرد: در صحنه اخراج شما شهاب گردان را ببینید بازیکنی که اینقدر در ایران سبقه دارد ناراحت است و گریه می کند و می گوید اصلاً پای من به بازیکن نخورده است و تعیین است که روی این صحنه گردان پای خود را می کشد و مسئله دیگر اینکه چطور داور وسط از پنج متری نمی تواند تشخیص دهد و داور چهارم با آن فاصله نظر دهد.

مربی ذوب آهن با اشاره به بیانیه امروز باشگاه سایپا ‘TJ: امروز صبح دوستان بیانیه دادند و دقیقاً داوران را تحت فشار گذاشتند. اذعان داشتند که داور چهارم فلان بازی پنالتی گرفت. امروز برای تان جبران و دقیقه سیزده ستاره ما را اخراج کرد و شما توانستید یک امتیاز کادو از اصفهان ببرید. پای بازیکن نخورده اما کادر فنی سایپا و نیمکت نشیمنانشان شلوغ کردند.

وی گفت: چرا با سرنوشت تیم ها بازی می کنید؟ اگر دنبال کم کردن سهمیه اصفهان هستید و به شهر دیگری بدهید مرد و مردانه بگویید، نمی شود پذیرفت که اینقدر اشتباه داوری علیه یک تیم در یک فصل باشد و این اشتباهات سهوی هستند. مگر داور سوت خطا نزده؟ داور چهارم از چه زاویه ای دیده که تشخیص اخراج داده است؟ این رسمش نیست.

به گزارش خبرنگاران، علی رغم پیگیری های فراوان مربی سایپا در نشست خبری حاضر نشدند.

منبع: خبرگزاری مهر
انتشار: 29 تیر 1400 بروزرسانی: 29 تیر 1400 گردآورنده: ardakankhabar.ir شناسه مطلب: 773

به "گردان برخوردی با مهاجم سایپا نداشت" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "گردان برخوردی با مهاجم سایپا نداشت"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید