ایلان ماسک تأیید کرد؛ نمایش لایک ها در ایکس برای کاربران پنهان می گردد

به گزارش اردکان خبر، دیجیاتو: ایلان ماسک می گوید که باید به کاربران اجازه داد بدون آنکه مورد انتقاد قرار بگیرند، پست ها را لایک نمایند.

ایلان ماسک تأیید کرد؛ نمایش لایک ها در ایکس برای کاربران پنهان می گردد

ایلان ماسک، مالک پلتفرم ایکس به تازگی تأیید کرد تب لایک ها (Likes) به صورت اتوماتیک برای کاربران پنهان خواهد شد. او می گوید باید به کاربران اجازه داد بدون آنکه ازشان انتقاد گردد، پست ها را لایک نمایند.

براساس گزارش فوربز، به زودی تب لایک های ایکس به حالت خصوصی در دسترس خواهد بود؛ به این معنا که کاربران دیگر نمی توانند ببینند شما کدام پست ها را لایک نموده اید و به صورت پیش فرض تب لایک ها پنهان می شوند. پیش تر این گزینه فقط برای مشترکین پریمیوم فراهم بوده است.

ایلان ماسک در طرف داری از این ویژگی، در پستی گفته است: مهم است که به مردم اجازه بدهیم پست ها را لایک نمایند، بدون اینکه به آن ها حمله گردد.

پنهان شدن تب لایک ها در ایکس

هاوفی وانگ، مدیر مهندسی پلتفرم ایکس، پیش ازاین در پستی گفته بود مشاهده لایک های دیگران ممکن است منجر به رفتار های اشتباه گردد؛ چراکه بسیاری از کاربران احساس می نمایند اگر محتوای خاصی را لایک نمایند، احتمالاً دیگران واکنش ناخوشایندی به آن ها نشان می دهند.

البته همچنان کاربران می توانند ببینند چه کسانی پست های آن ها را لایک نموده اند؛ به عبارتی، در این قابلیت نو دیگران نمی توانند ببینند شما چه پست هایی را لایک نموده اید. البته چنین اقدامی نیز ممکن است مخالفانی داشته باشد؛ برای مثال نمایش لایک های کاربر معیار خوبی برای فهمیدن علایق او بود و برای دنبال کردن یا نکردن او به کاربران یاری می کرد.

منبع: انتخاب
انتشار: 24 خرداد 1403 بروزرسانی: 24 خرداد 1403 گردآورنده: ardakankhabar.ir شناسه مطلب: 1365

به "ایلان ماسک تأیید کرد؛ نمایش لایک ها در ایکس برای کاربران پنهان می گردد" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "ایلان ماسک تأیید کرد؛ نمایش لایک ها در ایکس برای کاربران پنهان می گردد"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید