تخریب بخشی از مجتمع ورزشی کم بینایان به دلیل طرح آزادسازی سواحل دریا

به گزارش اردکان خبر، رییس فدراسیون نابینایان و کم بینایان گفت: بخشی از مجتمع شهید عظیمی بابلسر که برای برپایی اردوها و برگزاری مسابقات افراد معلول و نابینا و کم بینا مناسب سازی شده بود، به دلیل طرح آزادسازی سواحل دریا در آستانه تخریب قرار گرفته است.

تخریب بخشی از مجتمع ورزشی کم بینایان به دلیل طرح آزادسازی سواحل دریا

محمدرضا مظلومی در گفت و گو با خبرنگاران، اظهار کرد: مجتمع شهید عظیمی بابلسر متعلق به سازمان بهزیستی است که سالیان زیادی برای برگزاری اردوها و مسابقات معلولان و افراد نابینا و کم بینا بهینه سازی شده و تنها مکان امن برای این افراد است که بدون همراه در این مجتمع حضور پیدا کنند.

وی گفت: به دستور استاندار مازندران قرار است 60 متر از این مجتمع در طرح سواحل دریا قرار بگیرد تا امکان استفاده از آن برای عموم مردم فراهم شود که قطعا این مساله شرایط ناامنی را برای ورزشکاران معلول و نابینا و کم بینا ایجاد خواهد کرد.

رییس فدراسیون نابینایان و کم بینایان گفت: ورزشکاران نابینا و کم بینا در حال حاضر با کمبود فضای تمرینی روبرو هستند و این مجتمع با مناسب سازی که طی سالیان اخیر در آن اجرا شده بود، تنها مکان امنی برای انجام تمرینات و برگزاری مسابقات بود که با اجرای طرح سواح، شرایط نامناسبی برای ورزشکاران نابینا و کم بینا و افراد معلول برای استفاده از فضای تمرینی این مجتمع ایجاد می شود.

وی در سرانجام گفت: امیدوارم تمهیداتی در نظر گرفته شود تا ورزشکاران نابینا و کم بینا از این مکان محروم نشوند.

منبع: خبرگزاری ایسنا
انتشار: 30 فروردین 1401 بروزرسانی: 30 فروردین 1401 گردآورنده: ardakankhabar.ir شناسه مطلب: 1070

به "تخریب بخشی از مجتمع ورزشی کم بینایان به دلیل طرح آزادسازی سواحل دریا" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "تخریب بخشی از مجتمع ورزشی کم بینایان به دلیل طرح آزادسازی سواحل دریا"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید