مراکز خرید مالدیو

به گزارش اردکان خبر، مالدیو، کشوری جزیره ای در اقیانوس هند، به خاطر منظره ها ساحلی بی نظیرش به عنوان یک مقصد گردشگری محبوب ساحلی شناخته می گردد. خرید در مالدیو تجربه ای است که نباید آن را از دست بدهید.

مراکز خرید مالدیو

مالدیو کوچک ترین کشور در قاره آسیا است که مرکز آن شهر زیبای ماله است. این جزیره بهشتی با 12 هزار جزیره شگفت انگیز، مروارید فیروزه ای رنگ اقیانوس هند است.

مالدیو شاید برای خرید، مقصد ایده آلی نباشد، اما فروشگاه های زیادی دارد که از آن ها می توانید یادگاری و سوغات سفر بخرید تا خاطرات سفر به مالدیو زیبا را به یاد آورید و نزدیکان خود را در خاطرات شیرین سفرتان، سهیم کنید. در مالدیو بعد از استراحت در سواحل و لذت بردن در آفتاب می توانید ساعاتی را برای خرید وقت بگذارید. این مراکز تجاری مطمئنا جوابگوی احتیاجهای شما هستند و فرصتی برایتان فراهم می نمایند که جنبه های فرهنگی جزیره را از نزدیک ببینید و با اهالی آن روبه رو شوید.

برترین مراکز تجاری در ماله مرکز مالدیو

بازارچه محلی ماله

وقتی وارد این بازار محلی بشوید، خواهید فهمید که خرید در مالدیو، تجربه ای مجذوب کننده و هیجان انگیز است که با سایر خریدهایی که تا به حال تجربه نموده اید، فرق دارد. این بازار بزرگ، یکی از محبوب ترین بازارچه های خیابانی در مالدیو است که در شمال اسکله قرار گرفته است. این بازار علاوه بر اهالی جزیره، گردشگران زیادی را هم به سوی خود می کشد. غرفه های متعدد بازار، محصولاتی مثل صنایع دستی بومی، یادگاری و سوغات می فروشند. کیوسک هایی که خوراکی های محلی می فروشند، از مهم ترین و محبوب ترین غرفه های بازارچه هستند.

ساعت کار این بازار از 8 صبح تا 11 شب است.

از این بازار می توانید شیرینی های سنتی بسته بندی شده، ترشی های بومی، انواع سوغات مثل قایق های مینیاتوری، لوازم دکوری که با پوسته نارگیل درست می شوند و شیر تازه نارگیل بخرید.

بازار خیابانی Majeedhee Magu

این بازار خیابانی پر جنب و جوش و محبوب در مرکز شهر قرار گرفته است. از لباس و زیورآلات و لوازم الکترونیکی گرفته تا مواد غذایی و سایر لوازم مورد احتیاجتان را به راحتی می توانید در این بازار پیدا کنید. در این بازار هر قیمتی که فروشندگان اعلام کردند، سریع پرداخت نکنید. چون چانه زدن در بازارهای مالدیو بسیار رایج و حتی لازم است. در همین بازار انتخاب های زیادی برای غذا خوردن هم دارید. کافه آسیانا یکی از برترین کافه های بازار است که در آن می توانید آشپزی مالدیوی را امتحان کنید.

ساعت کار این بازار از 9 صبح تا 11 شب است.

از این بازار می توانید لوازم آرایشی و بهداشتی محلی، زیورآلات سنتی، ماهی خشک شده و ماهی دودی بسته بندی بخرید.

فروشگاه Le Cute، فروشگاه معاف از مالیات محصولات زیبایی

اگر از علاقه مندان به محصولات آرایشی و بهداشتی هستید، به خصوص اگر به عطر و اودکلن علاقه دارید، حتما از این فروشگاه تماشا کنید. این فروشگاه از مشهورترین فروشگاه های مالدیو است. در آن می توانید لوازم آرایشی، بهداشتی، لوازم مراقبت شخصی و حتی لوازم آرایشی گیاهی بخرید که در مالدیو نمونه آن ها به سختی پیدا می گردد.

این فروشگاه هر روز از 9 و نیم صبح تا 11 شب باز است. روزهای آدینه از 4 تا 6 بعدازظهر و از 8 تا 11 شب باز است.

یکی از محصولاتی که معمولا گردشگران از این فروشگاه می خرند، انواع عطر است.

مرکز تجاری STO، قطب پر جنب و جوش خرید در مالدیو

خرید از این مرکز تجاری با سایر تجربیات خرید در مالدید فرق دارد. طبقه اول آن به بخش مرتبط با لوازم منزل اختصاص دارد. طبقات دوم و سوم مخصوص خرید انواع سوغات است. هر روز تعداد زیادی از اهالی مالدیو و گردشگران از این مجموعه بازدید می نمایند. مرکز تجاری STO در واقع یک سوپراستور است که در آن می توانید برترین هدایا و سوغات را بخرید و یکی از برترین مراکز تجاری مالدیو است.

ساعت کار این مجموعه هر روز از 8 و نیم صبح تا 10 شب است.

از این مجموعه تجاری می توانید کالاهایی مثل صنایع دستی و سوغاتی های محلی و گجت های الکترونیکی بخرید.

آیلند بازار (Island Bazaar) بازار جزیره، بوتیک مجلل به سبک اروپایی

خرید در این بوتیک مجلل، تجربه ای منحصربه فرد است. در این مجموعه می توانید برترین و لوکس ترین کالاهای مرتبط با سبک زندگی را بخرید و علاه بر این، برترین صنایع دستی محلی ساخته برترین هنرمندان داخلی در آن به فروش می رسد. در واقع اگر در پی سوغاتی گران قیمت و بی نقص هستید، حتما به این فروشگاه سر بزنید. کوسن با طرح های سنتی، کیف، مگنت های دست ساز و هر آنچه که فکر کنید، با برترین کیفیت و زیباترین طرح و رنگ در این مرکز تجاری به فروش می رسد.

ساعت کار این مجموعه از 10 صبح تا 6 بعدازظهر و روزهای آدینه از 4 تا 6 بعدازظهر است.

از این فروشگاه می توانید محصولات متنوعی مثل زیورآلات دست ساز، شال و روسری، آثار مکرمه بافی و ظروف دست ساز بخرید.

مرکز خرید Centro Mall، میزبان برندهای برتر و برترین امکانات تجاری و تفریحی

اگر در پی مرکز خریدی هستید که برندهای لوکس در آن شعبه دارند، رستوران های خوبی دارد و در آن حتی برای بازی بچه ها هم محوطه ای در نظر گرفته شده است، این مرکز خرید را انتخاب کنید که در Hulhumale قرار گرفته است. این مرکز تجاری میزبان 30 برند و نمایندگی مختلف از نام های مشهور است. سالن های زیبایی و اسپا و رستوران های مشهور بین المللی دارد. بدون شک، این مجموعه تجاری یکی از لوکس ترین ها و برترین ها برای خرید در مالدیو است.

ساعت کار این مرکز هر روز از 7 صبح تا 12 شب است.

در این مجموعه تجاری می توانید انواع کالاهای مورد احتیاج از جمله پوشاک برند و لوازم خانگی لوکس بخرید.

منطقه Chaandhanee Magu

یکی از محبوب ترین مراکز تجاری مالدیو، همین منطقه است که در آن می توانید تنوع وسیعی از صنایع دستی محلی و محصولات وارداتی خارجی را بخرید. بیشتر محصولات خارجی که در این منطقه به فروش می رسند، از سنگاپور وارد می شوند و اهالی مالدیو گاهی این منطقه را بازار سنگاپور می نامند.

برترین ساعت برای سر زدن به این بازار از 9 صبح تا 11 شب است.

از این بازار می توانید لباس های محلی، منسوجات دست بافت محلی و قایق های مینیاتوری چوبی به عنوان سوغات و هدیه بخرید.

بوتیک نالا (Nala Boutique)، فروشگاه مد در مالدیو

این فروشگاه، مجموعه ای از برترین پوشاک و زیورآلات گران قیمت، لوکس و مجلل را عرضه می نماید که مطمئنا توجه تان را جلب می نماید. این مجموعه در گردشگاه Kurumba واقع شده و یکی از محبوب ترین فروشگاه های سوغات و پوشاک در مالدیو است. از اسباب بازی و لباس کودک گرفته تا لوازم و پوشاک مخصوص بانوان؛ هر آنچه که در زمینه مد به آن احتیاج دارید، در این فروشگاه پیدا می گردد.

ساعت کار این مجموعه از 8 و 30 دقیقه صبح تا 10 شب است.

در این فروشگاه می توانید روغن نارگیل، لباس های مخصوص ساحل و صنایع دستی و سوغاتی های سنتی مالدیو را بخرید.

منبع: کجارو / traveltriangle.com
انتشار: 27 فروردین 1401 بروزرسانی: 27 فروردین 1401 گردآورنده: ardakankhabar.ir شناسه مطلب: 1067

به "مراکز خرید مالدیو" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "مراکز خرید مالدیو"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید