نجات خواهر از دست آدم ربا با تیرکمان

به گزارش اردکان خبر، دختربچه 8 ساله ای مقابل خانه اش در میشیگان، مشغول بازی بود که آدم ربایی قصد دزدیدن او را داشت. در این هنگام که اوون برنز، Owen Burns، برادر 13 ساله از پنجره خانه خواهرش را دیدن می کرد، متوجه آدم ربا شد و با سرعت در پی چیزی می گشت تا بتواند جلوی مهاجم را بگیرد.

نجات خواهر از دست آدم ربا با تیرکمان

اوون، بلافاصله تیرکمان خود را برداشت و به سوی مهاجم انواع سنگ، از جمله مرمر و هر سنگ دیگری که به دستش می رسید پرتاب کرد. به گفته پلیس، سنگ هایی که اوون به سمت سر و سینه مهاجم پرتاب کرد، باعث شد خواهرش بتواند از دست او فرار کند.

اوون گفت، خیلی شانس آوردم، مهاجم یک هدف بزرگ بود، نه یک قوطی پپسی. با خودم گفتم، خیلی خوب پسر، مراقب باش و سنگ ها را پرتاب کردم و نتیجه داد.

این اقدام به آدم ربایی در شهر آلپنا تاون شیپ استان میشیگان رخ داد. اوون ابتدا صدای جیغ خواهرش را شنید و تصور کرد او و دوستانش دارند با هم بازی می نمایند. اما جیغ بعدی خواهرش، او را مشکوک کرد و به سمت پنجره کشاند و متوجه شد، فردی قصد ربودن خواهرش را دارد و ادامه ماجرا.

پلیس، مهاجم 17 ساله را دستگیر نموده است. جراحت های ناشی از تیرکمان روی سر او کاملا مشهود بود. بنابه گفته پلیس، این اقدام پسربچه در کوشش برای نجات خواهرش فوق العاده بوده و خواهرش را از هر اتفاق بدی که ممکن بود برای او بیفتد، نجات داده است.

منبع: فرارو
انتشار: 3 خرداد 1402 بروزرسانی: 3 خرداد 1402 گردآورنده: ardakankhabar.ir شناسه مطلب: 1301

به "نجات خواهر از دست آدم ربا با تیرکمان" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "نجات خواهر از دست آدم ربا با تیرکمان"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید