احتیاج اسلام آبادغرب به آرامستان دیگر

به گزارش اردکان خبر، فرماندار اسلام آبادغرب با اشاره به احتیاج اسلام آبادغرب به آرامستان دیگری گفت : جانمایی زمین تازه آرامستان اسلام آبادغرب شروع شده است.

احتیاج اسلام آبادغرب به آرامستان دیگر

حمیدرضا کرمی فرماندار اسلام آبادغرب گفت : حفظ منابع طبیعی یکی از خواسته های مردم است و منابع طبیعی نعمت خدادادی است که به دست ما رسیده است و باید در حفظ آن کوشا بود و نباید اجازه داد افرادی که از این طبیعت استفاده می نمایند مخرب آن باشند و دستگاه های مربوطه باید به طور جدی این مسئله را دنبال نمایند.

وی اضافه کرد: زیرساخت های ساخت شهربازی در اسلام آبادغرب وجود دارد و در صورت سرمایه گذاری بر روی این موضوع ساخت شهربازی در اسلام آبادغرب شروع می گردد.

فرماندار اسلام آبادغرب توضیح داد: اسلام آبادغرب احتیاجمند حداقل 2 درمانگاه است که متأسفانه در حال حاضر وجود ندارد و ساخت اورژانس بیمارستان اسلام آبادغرب رو به اتمام است و در ماه های آینده افتتاح می گردد.

کرمی اعلام کرد: ایجاد میدان دام از دیگر احتیاج های شهرستان است که در گذشته به طور دیگری وجود داشت، اما در حال حاضر دیگر وجود ندارد.

وی گفت: نیم هکتار از آرامستان اسلام آبادغرب به جای مانده است که یعنی شهرستان به آرامستان جدیدی احتیاج دارد و کار جانمایی زمین آن شروع شده است .

خبرنگاران کرمانشاه کرمانشاه

منبع: باشگاه خبرنگاران جوان
انتشار: 25 آبان 1401 بروزرسانی: 25 آبان 1401 گردآورنده: ardakankhabar.ir شناسه مطلب: 1219

به "احتیاج اسلام آبادغرب به آرامستان دیگر" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "احتیاج اسلام آبادغرب به آرامستان دیگر"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید