آماده سازی فضای شهری قزوین به مناسبت بازگشایی مدارس

به گزارش اردکان خبر، سرپرست سازمان حمل و نقل و ترافیک شهرداری قزوین گفت: برای تسهیل در تردد خودرو ها و عابران پیاده، اقدامات اجرایی ستاد مهر به مناسبت بازگشایی مدارس شروع شده است.

آماده سازی فضای شهری قزوین به مناسبت بازگشایی مدارس

مجتبی جانی سرپرست سازمان حمل و نقل و ترافیک شهرداری قزوین گفت: هر ساله قبل از بازگشایی مدارس اقدامات متنوعی از قبیل خط کشی طولی و عرضی معابر و نوسازی چراغ های هدایت در دستورکار سازمان قرار می گیرد.

وی اضافه نمود: در این راستا به مناسبت بازگشایی مدارس اقداماتی از قبیل خط کشی طولی شبکه معابر، رنگ آمیزی گذرگاه های عرضی عابرپیاده، رنگ آمیزی سرعتکاه های معابر سطح شهر و نوسازی تعمیر و نگهداری چراغ های هدایت سطح شهر در قالب ستاد مهر انجام می گردد.

جانی اضافه نمود: هدف از انجام این اقدامات آماده سازی فضای شهری برای تسهیل در تردد خودرو ها و عابران پیاده و بعلاوه افزایش ضریب ایمنی این تردد ها در ایام سال تحصیلی است، زیرا در این ایام با افزایش حجم تردد و ترافیک در معابر شهری روبرو می شویم.

سرپرست سازمان حمل و نقل و ترافیک شهرداری قزوین اضافه نمود: انجام این اقدامات یاری شایانی به انتظام بخشی به تردد خودرو ها و عابران پیاده می نماید.

جانی گفت: اجرای طرح عابریار، تجهیز 30مدرسه منتخب از طرف آموزش و پرورش به تجهیزات پلیس مدرسه، تهیه موشن گرافیک با موضوعات ترافیکی، چاپ اقلام یاری آموزشی و توزیع در بین دانش آموزان، نصب بنر های فرهنگی در فیکسچر ها و فضای تبلیغاتی از دیگر اقدامات گنجانده شده در قالب ستاد مهر به شمار می رود.

خبرنگاران قزوین قزوین

منبع: باشگاه خبرنگاران جوان
انتشار: 31 شهریور 1401 بروزرسانی: 31 شهریور 1401 گردآورنده: ardakankhabar.ir شناسه مطلب: 1195

به "آماده سازی فضای شهری قزوین به مناسبت بازگشایی مدارس" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "آماده سازی فضای شهری قزوین به مناسبت بازگشایی مدارس"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید