استاندار تهران از بیماران بستری در بیمارستان قرچک عیادت کرد

به گزارش اردکان خبر، خبرنگاران/تهران استاندار تهران در روز اول سال تازه با حضور در بیمارستان شهید ستاری شهرستان قرچک ، از بیماران بستری در این مرکز درمانی عیادت کرد.

استاندار تهران از بیماران بستری در بیمارستان قرچک عیادت کرد

محسن منصوری با حضور در بخش های مختلف بیمارستان شهید ستاری شهرستان قرچک ، ضمن عیادت از بیماران ، با اهداء گل از کوشش های کادر درمان تقدیر کرد.

منصوری بعلاوه با حضور در پایگاه امداد جاده ای و پایگاه خدمات سفرهای نوروزی جمعیت هلال احمر بر لزوم خدمت رسانی مناسب به مسافران تأکید کرد.

استاندار تهران در این بازدید خاطر نشان کرد: استان تهران از ظرفیت های ویژه ای در حوزه گردشگری برخوردار است و تمامی مسوولان و دستگاه ها موظفند تا برترین خدمات را به مسافران ارائه دهند.

نماینده عالی دولت در استان تهران اضافه نمود: شهرستان های جنوب شرق تهران به علت مجاورت با مرکز و قرار گرفتن در راستا محور امام رضا(ع) محل تردد مسافران نوروزی است و همه دستگاه ها با آماده باش کامل، باید زمینه حضور همراه با امنیت و آرامش آنان را فراهم نمایند.

وی ادامه داد: در تمامی اقدامات مربوط به ستاد سفر رعایت دستورالعمل های بهداشتی در اولویت باشد تا پس از تعطیلات نوروز، شاهد افزایش مقدار شیوع بیماری کرونا نباشیم.

منبع: خبرگزاری ایسنا
انتشار: 24 اردیبهشت 1401 بروزرسانی: 24 اردیبهشت 1401 گردآورنده: ardakankhabar.ir شناسه مطلب: 1096

به "استاندار تهران از بیماران بستری در بیمارستان قرچک عیادت کرد" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "استاندار تهران از بیماران بستری در بیمارستان قرچک عیادت کرد"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید