استقلال دنبال شکستن طلسم نساجی، حریف دنبال تاریخ سازی

به گزارش اردکان خبر، به گزارش خبرنگاران، در تنها دیدار به جای مانده از مرحله یک چهارم نهایی امشب و در ورزشگاه آزادی دو تیم نساجی و استقلال به مصاف هم می فرایند تا تکلیف چهارمین تیم حاضر در مرحله نیمه نهایی این مسابقات تعیین شود.

استقلال دنبال شکستن طلسم نساجی، حریف دنبال تاریخ سازی

این سومین بار است که استقلال و نساجی در این فصل با یکدیگر دیدار می کنند و دو دیدار قبلی شان که در چارچوب لیگ برتر برگزار گشت، با نتایج مشابه تساوی بدون گل به خاتمه رسید.

آبی پوشان که در لیگ برتر هم با 54 امتیاز در صدر جدول قرار دارند و شانس خوبی برای قهرمانی در این مسابقات دارند، به جز نساجی دروازه همه حریفان خود را در مجموع دو دیدار نیم فصل های اول و دوم باز کرده اند و نساجی تنها تیمی است که 180 دقیقه دروازه اش را مقابل شاگردان مجیدی حفظ کرده است.

استقلال که اشتهای زیادی برای پیروزی در این بازی و رسیدن به مرحله نیمه نهایی جام حذفی دارد، ناچار است برای رسیدن به این منظور طلسم دروازه نساجی را شکسته و برای اولین بار در این فصل دروازه این تیم را باز کند.

از سوی دیگر تیم نساجی که برای خودش به مقدار استقلال شانس پیروزی در این بازی و راهیابی به نیمه نهایی را قائل است، اندیشه های خاص ساکت الهامی را برای رسیدن به این منظور پیش می برد. نساجی ها در حالی امشب با آبی پوشان دیدار می کنند که تا به امروز سابقه راهیابی به مرحله نیمه نهایی جام حذفی را نداشته و در صورت پیروزی در این بازی تاریخ سازی کرده و برای اولین بار در مرحله یک چهارم نهایی جام حذفی حضور پیدا می کند.

دیدار تیم های استقلال و نساجی از ساعت 20:30 امشب به میزبانی آبی پوشان در ورزشگاه آزادی آغاز می شود.

منبع: خبرگزاری مهر
انتشار: 13 خرداد 1401 بروزرسانی: 13 خرداد 1401 گردآورنده: ardakankhabar.ir شناسه مطلب: 1108

به "استقلال دنبال شکستن طلسم نساجی، حریف دنبال تاریخ سازی" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "استقلال دنبال شکستن طلسم نساجی، حریف دنبال تاریخ سازی"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید