لیگ برتر فوتبال، شبیخون استقلال به تیم سربازها در روز سربازی یزدانی و مرادمند، فرار آبی ها با شوت سلمانی

به گزارش اردکان خبر، تیم فوتبال استقلال در روزی که شرایط بازیکنان سربازش مشخص تکلیف شد، توانست فجر سپاسی را که تنها تیم نظامی لیگ برتر است، از پیش رو بردارد.

لیگ برتر فوتبال، شبیخون استقلال به تیم سربازها در روز سربازی یزدانی و مرادمند، فرار آبی ها با شوت سلمانی

به گزارش خبرنگاران، تیم فوتبال استقلال در چارچوب هفته نوزدهم رقابت های لیگ برتر فوتبال باشگاه های کشور از ساعت 19 امروز (چهارشنبه) در استادیوم آزادی به مصاف فجر سپاسی شیراز رفت و با نتیجه یک بر صفر به پیروزی رسید. جعفر سلمانی در دقیقه 54 تک گل استقلال را به ثمر رساند.

استقلال در شرایطی در این بازی به پیروزی رسید که تیم فجر سپاسی تنها تیم نظامی لیگ برتر است که می تواند بازیکن سرباز بگیرد و پیش از این مسابقه نیز به ادامه حضور سیاوش یزدانی و محمدحسین مرادمند در استقلال به علت مشمول شدن این بازیکنان معترض بود که پیش از بازی، شرایط این بازیکنان معین تکلیف شد و دو بازیکن استقلال سرباز شدند.

ترکیب استقلال: سیدحسین حسینی، روزبه چشمی، زبیر نیک نفس، محمد دانشگر، مهدی مهدی پور، جعفر سلمانی (2+90 - عارف غلامی)، صالح حردانی، امیرحسین حسین زاده (86 - سعید مهری)، کوین یامگا، عزیزبک آمانوف (60 - امیرعلی صادقی) و رودی ژستد (86 - ارسلان مطهری).

ترکیب فجر سپاسی: ایمان صادقی، محمد قنبری، رضا علیاری، علی ملایی، حمید نعمتی (80 - شهرام گودرزی)، دانیال کردستانی (59 - محمدعرفان معصومی)، احمدرضا زنده روح (80 - علی نبی زاده)، اتابک زارعی، یوسف وکیا، فرزان دانا و محمد کاظمی (59 - حسین مهربان).

داور: رضا عادل

نیمه اول

دقیقه 2: پاس امیرحسین حسین زاده به کوین یامگا این بازیکن را در موقعیت خوبی قرار داد که ضربه زمینی او را ایمان صادقی دفع کرد.

دقیقه 7: امیرحسین حسین زاده با شوتی که روانه دروازه فجر سپاسی کرد، قصد باز کردن دروازه این تیم را داشت که البته توپ به شکلی خطرناک به بیرون رفت.

دقیقه 21: آمانوف از پشت محوطه جریمه اقدام به شوتزنی کرد که با دفع ایمان صادقی همراه شد.

دقیقه 23: ضربه ایستگاهی برای فجر سپاسی با ارسالی بلند روی دروازه استقلال همراه شد و در شرایطی که به نظر می رسید روزبه چشمی روی توپ اثر گذاشته و توپ به شکلی خطرناک از کنار دروازه راهی اوت شد، اما داور مسابقه کرنری تشخیص نداد.

دقیقه 29: بار دیگر آمانوف کوشش کرد تا دروازه فجر سپاسی را با یک ضربه ناگهانی و فنی باز کند که این بار هم ایمان صادقی تسلیم نشد و تن به کرنر داد.

دقیقه 30: آمانوف که چند بار برای باز کردن دروازه فجر سپاسی اقدام کرد بود، این بار با حرکات تکنیکی خود نظم مدافعان این تیم را به هم ریخت که در سرانجام باز هم مغلوب ایمان صادقی شد تا کرنر دیگری نصیب استقلال گردد.

دقیقه 31: کرنر ارسالی روی دروازه فجر سپاسی، در میان سردرگمی بازیکنان و به صورت ناقص دفع شد که توپ سوم به جعفر سلمانی رسید، اما ضربه این بازیکن از بالای دروازه راهی اوت شد.

دقیقه 33: بازیکنان استقلال سعی داشتند با ضربات از راه دور دروازه فجر سپاسی را باز نمایند که این بار نوبت به صالح حردانی حردانی رسید، اما ضربه زمینی این بازیکن را هم صادقی مهار کرد.

دقیقه 35: روزبه چشمی از داور مسابقه کارت زرد گرفت.

دقیقه 36: ارسال احمد زنده روح روی دروازه استقلال می توانست به موقعیتی خطرناک تبدیل گردد که مدافعان استقلال تن به کرنر دادند.

دقیقه 37: داور مسابقه دانیال کردستانی را با کارت زرد جریمه کرد.

دقیقه 42: روی یک همکاری خوب میان جعفر سلمانی و امیرحسین حسین زاده، توپ مقابل دروازه به آمانوف رسید که ضربه او با تکل به موقع مدافع فجر سپاسی به اوت رفت.

دقیقه 43: رودی ژستد با خطایی که وسط زمین انجام داد، کارت زرد دریافت کرد.

نیمه دوم

دقیقه 50: زبیر نیک نفس با شوتی از راه دور قصد باز کردن دروازه فجر سپاسی را داشت که ضربه او با واکنش ایمان صادقی راهی کرنر شد.

دقیقه 54: کرنر ارسالی روی دروازه فجر سپاسی با تعلل خط دفاعی این تیم همراه شد و در ادامه احمد زنده روح توپ را در اختیار گرفت که با اشتباه او و فرصت طلبی جعفر سلمانی، گل استقلال به ثمر رسید.

دقیقه 67: رضا علیاری از داور مسابقه کارت زرد گرفت.

دقیقه 72: احمد زنده روح از راهی دور اقدام به شوتزنی کرد که ضربه این بازیکن از کنار دروازه راهی اوت شد.

دقیقه 75: فرزان دانا در محوطه جریمه استقلال تعادل خود را از دست داد که در ادامه با اعتقاد به خطای پنالتی، به داور بازی معترض شد تا کارت زرد دریافت کند.

دقیقه 83: زبیر نیک نفس بار دیگر اقدام به شوتزنی کرد که شوت از راه دور او به وسیله ایمان صادقی تبدیل به کرنر شد.

دقیقه 89: کوین یامگا به محوطه جریمه فجر سپاسی وارد شد و سپس با پاس رو به بیرون سعید مهری را در موقعیت قرار داد که شوت این بازیکن را ایمان صادقی به کرنر فرستاد.

دقیقه 3+90: در شلوغی محوطه جریمه استقلال و در دهانه دروازه این، بازیکنان فجر سپاسی صاحب موقعیت شدند که با تعلل در استفاده از این موقعیت، فقط پیروز شدند یک کرنر به دست بیاورند.

دقیقه 5+90: حرکت تکنیکی امیرعلی صادقی در محوطه جریمه فجر سپاسی ثمری نداشت، اما اشتباه مدافعان در دفع توپ باز هم موقعیت را به استقلالی ها داد که این بار شوت مهدی مهدی پور پس از برخورد به تیر دروازه و سپس ایمان صادقی به کرنر رفت.

منبع: خبرگزاری تسنیم
انتشار: 10 اردیبهشت 1401 بروزرسانی: 10 اردیبهشت 1401 گردآورنده: ardakankhabar.ir شناسه مطلب: 1081

به "لیگ برتر فوتبال، شبیخون استقلال به تیم سربازها در روز سربازی یزدانی و مرادمند، فرار آبی ها با شوت سلمانی" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "لیگ برتر فوتبال، شبیخون استقلال به تیم سربازها در روز سربازی یزدانی و مرادمند، فرار آبی ها با شوت سلمانی"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید