تور آمریکا ارزان قیمت: افشای خرید 50 هزار دلار بیت کوین به وسیله سناتور آمریکایی

به گزارش اردکان خبر، تد کروز سناتور جمهوری خواه آمریکایی در یک ماه گذشته اندازه زیادی بیت کوین خریداری نموده که ارزش آن بین 15 تا 50 هزار دلار برآورد می گردد.

تور آمریکا ارزان قیمت: افشای خرید 50 هزار دلار بیت کوین به وسیله سناتور آمریکایی

اگر علاقمند به سفر با بهترین تور آمریکا ارزان قیمت هستید با ما همراه شوید، با مجری مستقیم تور آمریکا از نیویورک، واشنگتن، لس آنجلس، سان فرانسیسکو و لاس وگاس دیدن کنید و بهترین تجربه سفر را داشته باشید.

به گزارش خبرنگار گروه علم و پیشرفت خبرنگاران به نقل از سی ان بی سی، در زمانی که تد کروز بیت کوین خریداری کرد، ارزش هر بیت کوین بین 36 تا 37 هزار دلار در نوسان بود.

این کاهش قیمت بیت کوین که پیش از این در اواخر سال 2017 و اوائل سال 2018 اتفاق افتاده بود، از نظر تد کروز زمان مناسبی برای خرید این ارز رمز تشخیص داده شده است.

ارزش هر بیت کوین هم اکنون به حدود 41 هزار دلار رسیده است. بیشترین رکورد ثبت شده بیت کوین مربوط به نوامبر گذشته است که در این زمان قیمت آن به 69 هزار دلار هم رسید.

در شرایطی که بعضی نهادهای اقتصادی و اعتباری در آمریکا کماکان با استفاده از بیت کوین و دیگر ارزرمزها مخالفت می نمایند، خرید و فروش بیت کوین به وسیله افرادی همانند سناتور تد کروز نشان می دهد مقابله با این پدیده حتی در نظام سیاسی آمریکا نیز کمرنگ شده است.

تگزاس به عنوان یکی از مراکز استخراج بیت کوین مشهور است و این سناتور تگزاس نیز با قوانین اقتصادیاتی نو برای محدود کردن شرکت ها و کارگزاران تجارت ارز رمز مخالفت نموده است.

در ماه نوامبر، کروز طرحی را ارائه نموده بود که به فروشندگان مواد غذایی و سایر بازرگانانی که به کنگره خدمات می دهند اجازه می دهد ارز دیجیتال را به عنوان روشی برای پرداخت انتخاب نمایند.

منبع: خبرگزاری فارس
انتشار: 4 فروردین 1401 بروزرسانی: 4 فروردین 1401 گردآورنده: ardakankhabar.ir شناسه مطلب: 1053

به "تور آمریکا ارزان قیمت: افشای خرید 50 هزار دلار بیت کوین به وسیله سناتور آمریکایی" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "تور آمریکا ارزان قیمت: افشای خرید 50 هزار دلار بیت کوین به وسیله سناتور آمریکایی"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید