افشای مشخصات و قیمت پوکو F4 5G پیش از معرفی

به گزارش اردکان خبر، پوکو در حال آماده شدن برای عرضه گوشی نو Poco F4 5G در بازار جهانی است. اکنون پیش از اعلام رسمی، بعضی از مشخصات این گوشی هوشمند به همراه جزئیات آن منتشر شده است.

افشای مشخصات و قیمت پوکو F4 5G پیش از معرفی

به گزارش خبرنگاران، به نظر می رسد که گوشی نو پوکو از همان طراحی گوشی که در اوایل امسال در چین عرضه شد، بهره می برد. نوترین تیزر های Poco F4 5G جزئیات دوربین آن را تایید می نمایند. پوکو بعلاوه اعلام نموده که این گوشی نو با فناوری خنک نماینده Liquidcool 2.0 عرضه خواهد شد.

حساب رسمی Poco India در توییتر تیزر های Poco F4 5G را منتشر نموده است. یکی از تصاویر تیزر این گوشی را از پشت نشان می دهد. تصویر منتشر شده در این تیزر بسیار شبیه به Redmi K40S است، با همان طراحی ماژول دوربین و فیلتر گرادیان. تمایز ظاهر این دو گوشی در نام تجاری ثبت شده در پشت آن ها می باشد. این تیزر بعلاوه می گوید که پوکو F4 5G با رتبه مقاومت IP53 عرضه می گردد، به این معنا که این گوشی تا حدی در برابر پاشیده شدن آب مقاوم است.

یک تیزر دیگر، نشان می دهد که پوکو F4 5G دارای تنظیمات دوربین سه گانه پشتی با سنسور اصلی 64 مگاپیکسلی و احتمالا مجهز به لرزشگیر اپتیکال تصویر (OIS) خواهد بود. این سنسور با سنسور اصلی 48 مگاپیکسلی ردمی K40S فرق دارد. دو سنسور دوربین دیگر گوشی ردمی، یک سنسور 8 مگاپیکسلی با لنز فوق عریض و یک سنسور 2 مگاپیکسلی با لنز ماکرو بودند. جزئیات مربوط به دو دوربین دیگر پوکو F4 5G هنوز منتشر نشده است.

پوکو با به کار گیری سیستم خنک نماینده LiquidCool 2.0 و تراشه اسنپدراگون 870 در F4 5G نوید عملکرد بهتر را به طرفدارن خود می دهد. این شرکت بعلاوه با مقایسه پوکو F4 5G با وان پلاس 10 پرو، فزونی گوشی خود را نشان داده است. به گفته این شرکت سیستم خنک نماینده Liquidcool 2.0 در حین انجام کار های سنگین و داغ شدن چیپست، با جذب گرمای فراوری شده و تبدیل مایع داخلی به بخار، از گرم شدن گوشی جلوگیری می نماید.

اوایل این هفته پوکو اظهار داشت که گوشی هوشمند پوکو F4 5G با حداکثر 12 گیگابایت رم و 256 گیگابایت حافظه داخلی و در سه رنگ مختلف عرضه خواهد شد. این گوشی احتمالا از یک بسته باتری بزرگ 4500 میلی آمپر و شارژ سریع 67 واتی پشتیبانی خواهد نمود. بعلاوه به احتمال زیاد به اسکنر اثرانگشت جانبی، حسگر مادون قرمز، Dolby Atmos، بلندگو های دوگانه، پورت USB Type-C برای شارژ و بعلاوه یک دوربین سلفی 20 مگاپیکسلی مجهز خواهد شد.

این شرکت هنوز تاریخ دقیق عرضه گوشی هوشمند نو خود را اعلام ننموده است. با این حال، با توجه به مقدار جزئیاتی که به وسیله تیزر های اخیر در اختیار داریم، احتمالا با زمان راه اندازی آن فاصله زیادی نداشته باشیم. پیش از این گفته شده بود که اولین نمایش جهانی پوکو F4 5G در هند خواهد بود. انتظار می رود این گوشی با قیمت حدود 345 دلار آمریکا عرضه گردد.

منبع: gizmochina

منبع: فرارو
انتشار: 28 تیر 1401 بروزرسانی: 28 تیر 1401 گردآورنده: ardakankhabar.ir شناسه مطلب: 1149

به "افشای مشخصات و قیمت پوکو F4 5G پیش از معرفی" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "افشای مشخصات و قیمت پوکو F4 5G پیش از معرفی"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید