باشگاه پرسپولیس تکلیف گل محمدی را معین کرد

به گزارش اردکان خبر، به گزارش خبرنگاران، در شرایطی که بسیاری از طرفداران از عملکرد دیدارهای اخیر تیم فوتبال پرسپولیس راضی نیستند و خبرهایی مبنی بر احتمال تغییرات در کادر فنی سرخپوشان در سرانجام فصل منتشر شده است، باشگاه پرسپولیس تاکید نمود با همین کادر فنی فصل آینده را پشت سرخواهد گذاشت.

باشگاه پرسپولیس تکلیف گل محمدی را معین کرد

در اطلاعیه باشگاه پرسپولیس امده است:

تمام اخبار مربوط به حضور نفرات تازه در کادر فنی، فهرست مازاد، فهرست جابجایی و مواردی از این دست، از پایه و اساس، غیر واقع، دروغین و شاید برنامه ریزی شده برای برهم زدن آرامش و همبستگی تیم و باشگاه و طرفداران در جهت منافع دیگران باشد.

این که پس از دو قهرمانی پیاپی به وسیله کادر فنی کنونی و در حالی که مدعی عنوان قهرمانی هستیم، هر روز مطالب تازهی در ارتباط با تغییرات در کادر فنی پرسپولیس مطرح می گردد یا این که 6 بازی به جای مانده به سرانجام فصل و در کورس قهرمانی صحبت از فهرست مازاد و خرید بازیکنان پرسپولیس می گردد فراتر از خوراندن اخبار بی اعتبار یک فرایند غیر عادی خبری است.

در این ارتباط با صراحت کامل و قطعیت اعلام می کنیم در باشگاه پرسپولیس هیچ صحبت و دیدگاهی برای تغییرات در کادر فنی وجود ندارد. از این رو هر خبری در این باره ممکن است توطئه ای علیه پرسپولیس یا حربه رسانه ای گروه ها و تیم های خاص باشد. باشگاه پرسپولیس در سرانجام این فصل نیز برنامه ریزی های خود را بدون هیچ سخن پس و پیش با سرمربیگری یحیی گل محمدی و طبق تفکرات وی پیش خواهد برد.

بعلاوه اعلام می گردد سرمربی پرسپولیس هم بر خلاف اخبار انتشار یافته در رسانه های کرواسی، برنامه ای برای به کار گرفتن نفرات تازه چه ایرانی و چه غیر ایرانی، در تیم کاری خود ندارد. احتیاج به گفتن نیست که در این مقطع حساس هیچ فهرست مازادی هم نمی تواند وجود داشته باشد.

باشگاه پرسپولیس به طرفداران اعلام می نماید، همان طور که خود به تجربه، خوب می دانند با بها دادن به این گونه مطالب و پرداختن به آن ها در شبکه های اجتماعی ضمن رونق بخشیدن به خیرسازی های ضد پرسپولیس، شرایط را برای تیم محبوب خود سخت می نمایند، ضمن آن که مقابله ایشان با چنین جریان هایی، برترین سلاح برای توقف فرایندی است که به زیان پرسپولیس به راه افتاده است ولی علیه دیگر تیم ها وجود ندارد. این بسیار شک بر انگیز است.

منبع: خبرگزاری مهر
انتشار: 15 خرداد 1401 بروزرسانی: 15 خرداد 1401 گردآورنده: ardakankhabar.ir شناسه مطلب: 1109

به "باشگاه پرسپولیس تکلیف گل محمدی را معین کرد" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "باشگاه پرسپولیس تکلیف گل محمدی را معین کرد"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید