با افتتاح ایستگاه شهرک آزمایش محدوده میانی خط 6 مترو تکمیل شد

به گزارش اردکان خبر، معاون شهرداری تهران با اشاره به تکمیل محدوده میانی خط 6 متروی تهران با افتتاح ایستگاه شهرک آزمایش، 3 خواسته مهم مدیریت شهری در حوزه حمل و نقل مرکز و توسعه آن را با رییس جمهور بیان کرد.

با افتتاح ایستگاه شهرک آزمایش محدوده میانی خط 6 مترو تکمیل شد

به گزارش گروه اجتماعی خبرنگاران، سید مناف هاشمی معاون حمل و نقل و ترافیک شهرداری تهران در آئین افتتاح و بهره برداری از ایستگاه مترو شهرک آزمایش که با حضور ویدئو کنفرانسی رئیس جمهور برگزار گردید گفت: بعد از افتتاح ایستگاه مرزداران در اردیبهشت ماه امسال، امروز نوبت به بهره برداری از ایستگاه شهرک آزمایش رسیده تا به این ترتیب محدوده میانی خط 6 مترو تکمیل شده و عملکردی یکپارچه و پیوسته پیدا کند.

وی ادامه داد: 240 میلیارد تومان هزینه احداث ایستگاه شهرک آزمایش است.

هاشمی با بیان اینکه 30 ایستگاه مترو در این دوره مدیریت شهری افتتاح شده است و در حال حاضر 140 ایستگاه در مترو فعال و در حال خدمت رسانی است. گفت: از طرف معاونان و مدیران 3 خواسته به من اعلام شده است که یکی از آن ها صدور دستور واکسیناسیون برای رانندگان حمل و نقل عمومی است، خواسته دیگر تسهیل در تأمین 5 هزار دستگاه اتوبوس خواسته دیگر است و جمله آخر من درباره قرار داد تامین 1050 واگن تهران است که از این قرار داد 405 دستگاه به جای مانده که می تواند از محل واگن ملی با ظرفیت 85 درصد نهایی گردد.

رئیس جمهور دستور رسیدگی ویژه به خواسته 3 گانه مدیریت شهری را به مدیران خود داد.

منبع: خبرگزاری دانشجو
انتشار: 24 تیر 1400 بروزرسانی: 24 تیر 1400 گردآورنده: ardakankhabar.ir شناسه مطلب: 764

به "با افتتاح ایستگاه شهرک آزمایش محدوده میانی خط 6 مترو تکمیل شد" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "با افتتاح ایستگاه شهرک آزمایش محدوده میانی خط 6 مترو تکمیل شد"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید