ببینید؛ از بازی بزن بزن Double Dragon Revive برای کنسول ها و کامپیوتر رونمایی شد

به گزارش اردکان خبر، کمپانی Arc System Works و استودیوی Yukes، به تازگی با تریلر و تصاویری از بازی Double Dragon Revive رونمایی نموده اند.

ببینید؛ از بازی بزن بزن Double Dragon Revive برای کنسول ها و کامپیوتر رونمایی شد

قبل از اینکه Arc System Works مالک این مجموعه باشد، اولین بازی آن در سال 1987 به محبوبیت ژانر بزن بزن (Beat em up) یاری زیادی کرد و بازیکنان را در نقش خواهر و برادر دوقلوی بیلی و جیمی لی قرار داد که با مجرمان برای نجات دوست بیلی، ماریون از گروه شرور Black Warriors درگیر می شوند. این بازی چندین دنباله و اسپین آف نیز دریافت کرد و به عنوان یکی از تاثیرگذارترین آثار بزن بزن تاریخ شناخته می گردد که الهام بخش آثار کلاسیکی مانند فاینال فایت و شورش در شهر نیز شد.

سازنده Guilty Gear و Dragon Ball FighterZ مجوز Double Dragon را در سال 2015 بدست آورد که چند سال بعد، منجر به انتشار Double Dragon 4 شد. استقبال از آخرین نسخه در سال 2017 ضد و نقیض بود و بعضی از منتقدان از گرافیک خاص آن لذت بردند، در حالی که بعضی دیگر از فرمول قدیمی و تکراری آن انتقاد کردند. سال گذشته شاهد انتشار یک نسخه فرعی با عنوان Double Dragon Gaiden: Rise of the Dragons نیز بودیم که به عنوان پیش درآمدی برای بازی اول مجموعه عمل کرد و عملکرد نسبتا خوبی داشت.

حال نسخه نو از این سری منتشر شده که با شخصیت های سه بعدی و تا حدودی مشابه استریت فایتر 6، اکشن مجذوب نماینده بازی های کلاسیک Double Dragon را بازسازی می نماید. در این بازی دشمنان قدرتمند گذشته خود را برای رویارویی با برادران لی آماده می نمایند. از طرفی مبارزه احتیاج به استراتژی دارد و بیش از اسپم کردن یک دکمه است. در واقع شما باید به یادگیری الگوهای دشمن و یافتن موثرترین زمان بندی حمله بپردازید. بعلاوه بازی تنها به مشت و لگد محدود نمی گردد و سلاح های مختلفی در طول مراحل وجود خواهد داشت که می توانید از آن ها بهره ببرید.

بازی Double Dragon Revive در سال 2025 برای کنسول های نسل هشتم و نهمی پلی استیشن، ایکس باکس و رایانه های شخصی عرضه خواهد شد. می توانید در ادامه می توانید تریلر و تصاویر منتشر شده را مشاهده کنید.

منبع: Gematsu

منبع: دیجیکالا مگ
انتشار: 28 تیر 1403 بروزرسانی: 28 تیر 1403 گردآورنده: ardakankhabar.ir شناسه مطلب: 1370

به "ببینید؛ از بازی بزن بزن Double Dragon Revive برای کنسول ها و کامپیوتر رونمایی شد" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "ببینید؛ از بازی بزن بزن Double Dragon Revive برای کنسول ها و کامپیوتر رونمایی شد"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید