آنالیز زلزله تهران در شورای شهر

به گزارش اردکان خبر، رئیس شورای اسلامی شهر تهران جزییات جلسه تلفیق صبح امروز اعضا را تشریح کرد.

آنالیز زلزله تهران در شورای شهر

به گزارش خبرنگاران ، مهر نوشت: محسن هاشمی در حاشیه جلسه علنی روز یکشنبه با بیان اینکه صبح امروز کمیسیون تلفیق به جای تلفیق برگزار گردید، گفت: در این کمیسیون که با حضور هیأت رئیسه و رؤسای کمیسیون ها برگزار گردید طرح تفصیلی ویژه منطقه 22 مورد آنالیز نهاده شد و اعضا نقطه نظرات خود را در این رابطه بیان کردند.

هاشمی ادامه داد: در این جلسه موضوع طرح تفصیلی منطقه 22 مورد بحث نهاده شد و اعلام شد چه نوع برخوردی با این طرح داشته باشیم.

رئیس شورای شهر تهران توضیح داد: همچنین پرونده باغات در این مدت افزایش پیدا نموده و باید با سرعت عمل بیشتری به این پرونده ها رسیدگی گردد برای همین این هفته جلسه علنی در مورد رسیدگی به پرونده باغات خواهیم داشت تا این پرونده ها بیش از این بلاتکلیف نمانند.

وی ادامه داد: با توجه به حساسیت شورا نسبت به تخریب باغات و اعلام بسیاری از پرونده ها به باغ اعتراضاتی وجود دارد که باید در صحن در مورد آن تصمیم گیری گردد.

هاشمی در پاسخ به پرسشی در مورد بسته ترافیکی که قرار است در ایام کرونایی اجرایی گردد، گفت: این بسته ترافیکی از سوی کمیسیون عمران به ستاد ملی کرونا ارسال شد که پیش بینی شد در مورد آن شورای ترافیک تهران و شهردار تهران تصمیم گیری نمایند که امروز ساعت 2 در جلسه ای برگزار خواهد شد.

وی گفت: در جلسه تلفیق در مورد زلزله تهران نیز بحث و آنالیز شد.

منبع: جام جم آنلاین
انتشار: 17 تیر 1399 بروزرسانی: 6 مهر 1399 گردآورنده: ardakankhabar.ir شناسه مطلب: 53

به "آنالیز زلزله تهران در شورای شهر" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "آنالیز زلزله تهران در شورای شهر"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید