تجهیزات آشپزخانه روبینا

به گزارش اردکان خبر، آیا با تجهیزات آشپزخانه روبینا آشنایی دارید؟ آیا می دانید محصولات خانگی این برند چه ویژگی های منحصربفردی دارند؟ اگر با محصولات روبینا آشنایی ندارید، تا انتهای این نوشته از ما با ما همراه باشید تا با ویژگی های لوازم آشپزخانه این برند به خوبی آشنا شوید.

تجهیزات آشپزخانه روبینا

همانطور که می دانید آشپزخانه یکی از مهم ترین بخش های خانه است که تجهیزات آن باید از کیفیت و استانداردهای لازم برخوردار باشد. این قسمت از خانه جزء مکان هایی است که خانم های خانه دار بیشترین وقت خود را به حضور در آن اختصاص می دهند، از این رو لوازم و تجهیزاتی که در آن نصب می شوند باید از زیبایی و کارایی لازم برخوردار باشند تا راحتی و آسایش را به ارمغان آورند.

لوازم خانگی باکیفیت عمر طولانی تری دارند و به مرور زمان ظاهر خود را حفظ نموده و کارایی آن ها افت پیدا نمی کند. برای مثال اگر کیفیت سینک ظرفشویی بالا باشد، با گذشت زمان و استفاده های مکرر رنگ آن کدر نمی گردد و همیشه ظاهری تمیز و بهداشتی خواهد داشت.

همه ما می دانیم که هود، سینک ظرفشویی و اجاق گاز از جمله ضروریات آشپزخانه هستند و باید در انتخاب آن ها دقت نمود. اگر انتخابی آگاهانه داشته باشید، سال ها از حضور این وسایل در خانه خود لذت برده و هیچ گاه پشیمان نخواهید شد.

اگر به فروشگاه های عرضه محصولات آشپزخانه مراجعه کنید با تنوع بالایی از مدل ها و برندها روبرو خواهید شد و گاهاً ممکن است هنگام انتخاب و خرید سردرگم شوید. اما نگران نباشید، ما شما را با برندهای مختلف لوازم خانگی آشنا می کند تا انتخابی آگاهانه داشته و از خرید خود راضی باشید.

در نوشته های پیشین به معرفی برندهای ایرانی و خارجی فراوری لوازم خانگی و تجهیزات آشپزخانه نظیر راسان، لتو، درسا، بیمکث، اخوان، استیل البرز و .. پرداختیم. هم اکنون در این نوشته قصد داریم برند دیگری تحت نام روبینا را به شما معرفی کنیم. با ما همراه باشید.

برند روبینا

شرکت فراوریی روبینا یکی از شرکت های داخلی است که در حوزه فراوری تجهیزات آشپزخانه مانند هود، سینک ظرفشویی، اجاق گاز و فر توکار فعالیت دارد. این شرکت فراوریی در سال 1374 افتتاح شد و محصولات خود را با کیفیت بالا و با نشان استاندارد ملی ایران به بازار عرضه نمود.

این شرکت فراوریی در سال 1381 به نام فراوری کننده نمونه انتخاب شد و از کشور اسپانیا دیپلم افتخار دریافت نمود. سپس در سال 1390 پیروز به اخذ گواهینامه ISO 10002: 2004 و ISO 9001: 2008 از انگلستان گشت.

این شرکت کالاهای خود را با خدمات پس از فروش به مشتریان سراسر کشور ارائه می دهد و جلب رضایت مشتری را هدف اصلی فراوریات خود قرار داده است. برند روبینا در حال حاضر در بین پنج برند معتبر داخلی واقع شده است و محصولات خود را با بالاترین درجه کیفی به مشتریان عرضه می کند.

اجاق گاز روبینا

شرکت روبینا یکی از شرکت های فعال در زمینه فراوری اجاق گاز است. اجاق گازهای روبینا بر اساس تکنولوژی روز جهان ساخته می شوند و به علت استفاده از قطعات ایتالیایی در ساخت آن ها همیشه رضایت مشتریان را جلب می کنند.

این شرکت اجاق گازهای خود را در انواع اجاق گاز مبله و اجاق گاز صفحه ای شیشه ای به مشتریان عرضه می کند. اجاق گازهای مبله فردار دارای رویه استیل با تعداد پنج شعله هستند. رنگی که برای اجاق گازها انتخاب شده الکترواستاتیک می باشد و کیفیتی بسیار بالا دارد، به نحوی که به مرور زمان کمرنگ نمی گردد.

راندمان حرارتی اجاق گاز فردار روبینا بالاست و با خیالی آسوده می توان عملیات پخت و پز را به وسیله آن انجام داد. اجاق گاز شیشه ای روبینا هم از جنس شیشه نشکن ساخته می گردد و در برابر حرارت مقاومت بالایی دارد.

هود روبینا

هود از جمله ضروری ترین تجهیزات است که هوای آشپزخانه را همیشه مطبوع نگه می دارد و بخارها و ذرات چربی غذا را از محیط جذب می کند. هود روبینا در مدل های گوناگون فراوری و به بازار عرضه می گردد و زیبایی بی نظیری دارد.

استیل و شیشه از جمله متریال هایی هستند که به صورت تکی یا ترکیبی در فراوری این هودها مورد استفاده قرار می گیرند. هودهای روبینا از مکش فوق العاده ای برخوردار بوده و دارای سنسور اتوماتیک می باشند.

فیلتر این هودها آلومینیومی است و می توان آن ها را شست و شو داد. هود روبینا مجهز به کلید لمسی و ریموت کنترل است و می توان با استفاده از تایمر زمان خاموش شدن آن را تنظیم کرد.

سینک ظرفشویی روبینا

سینک استیل روبینا از کیفیت بسیار بالایی برخوردار است و همیشه سطحی براق و درخشنده دارد. این سینک ها به راحتی با دستمال مرطوب تمیز می شوند و می توان لکه آب را از روی آن ها پاک نمود. سینک های روبینا ضمانت نامه 10 ساله دارند و ضخامت ورق استیل آن ها ایده آل بوده و در برابر ضربه مقاوم هستند.

فر توکار روبینا

فرهای توکار روبینا در دو نوع برقی و گازی ساخته می گردد و مجهز به برنامه های متنوع پخت و پز می باشد. این فرها صفحه لمسی با تایمر دیجیتالی دارند و آسایش و راحتی را برای مصرف کننده به ارمغان می آورند.

درب فرهای توکار روبینا از سه جداره شیشه بسیار مقاوم در برابر حرارت ساخته شده و نشکن می باشد. از دیگر قابلیت های این برند می توان به سنسور خنک کننده پیشرفته، جوجه گردان، سنسور دماسنج، فندک اتوماتیک و ریل تلسکوپی برای جا به جایی آسان سینی اشاره کرد.

کلام پایانی

ما در این نوشته از ما به معرفی انواع محصولات آشپزخانه برند روبینا پرداختیم. علاوه بر هود، اجاق گاز، فر و، سینک آشپزخانه، برند روبینا امروزه به فراوری محصولات دیگری چون کولر آبی، یخچال و فریزر و بعلاوه لباسشویی می پردازد که این محصولات علاوه بر کیفیت بالا، از زیبایی منحصربفردی هم برخوردار بوده و توانسته نظر بسیاری از افراد را به خود جلب نماید.

آیا شما تجربه خرید محصولات این برند را دارید؟ اگر تا به امروز از این برند کالایی برای آشپزخانه خود خریداری نموده اید، تجربیات خود در زمینه استفاده از این وسایل و مزایا و معایب آن ها را با ما اهالی ما در میان بگذارید.

منبع: ساختمانچی
انتشار: 20 مرداد 1400 بروزرسانی: 20 مرداد 1400 گردآورنده: ardakankhabar.ir شناسه مطلب: 812

به "تجهیزات آشپزخانه روبینا" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "تجهیزات آشپزخانه روبینا"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید