تهیه و پخش55 کلیپ از جاذبه های تاریخی و گردشگری زنجان

به گزارش اردکان خبر، مدیرکل میراث فرهنگی وگردشگری زنجان از تهیه و پخش 55 فیلم و کلیپ از جاذبه های گردشگری، تاریخی، فرهنگی و صنایع دستی استان درایام نوروز اطلاع داد.

تهیه و پخش55 کلیپ از جاذبه های تاریخی و گردشگری زنجان

ارجمند از تهیه و پخش 55 فیلم و کلیپ های تبلیغاتی از جاذبه های گردشگری، تاریخی، فرهنگی و صنایع دستی استان در نوروز 1401 اطلاع داد و گفت:به منظور معرفی هرچه بهتر جاذبه های گردشگری استان برنامه هایی مانند تهیه فیلم و کلیپ های کوتاه از جاذبه های گردشگری، تاریخی، فرهنگی و صنایع دستی شهرستان های مختلف استان در ایام نوروز انجام شد که با توجه به بازنشرآن ها در فضا مجازی شاهد استقبال بی نظیری از طرف گردشگران بودیم.

مدیرکل میراث فرهنگی، گردشگری وصنایع دستی استان زنجان گفت: کوشش شد تا جاذبه های تاریخی، طبیعی و فرهنگی، صنایع دستی، آداب و رسوم، سنت ها و آیین های باستانی منطقه ها مختلف استان، نوروزگاه، هنرمندان صنایع دستی و غذا های سنتی در این کلیپ ها معرفی شوند.

او می گوید: کلیپ های تهیه شده، به شکل گسترده و وسیعی در فضای مجازی و رسانه ملی انتشار داده شد تا مردم ایران با جاذبه های گردشگری و صنایع دستی استان بیشتر آشنا شوند.

ارجمند گفت: هزاران نفر در ایام نوروز از اماکن گردشگری، همانند غار شگفت انگیز غارکتله خور، گنبد سلطانیه، موزه رختشویخانه، قلعه بهستان، موزه باستانشناسی مردان نمکی و صد ها اثر تاریخی و سیاحتی این استان بازدید کردند.

خبرنگاران زنجان زنجان

منبع: باشگاه خبرنگاران جوان
انتشار: 11 تیر 1401 بروزرسانی: 11 تیر 1401 گردآورنده: ardakankhabar.ir شناسه مطلب: 1134

به "تهیه و پخش55 کلیپ از جاذبه های تاریخی و گردشگری زنجان" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "تهیه و پخش55 کلیپ از جاذبه های تاریخی و گردشگری زنجان"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید