تور ارزان روسیه: تور مجازی: سال نو میلادی در مسکو چگونه گذشت؟

به گزارش اردکان خبر، در این مقاله از تور مجازی نگاهی به سال نو میلادی در مسکو خواهیم داشت. در ادامه می توانید 13 تصویر پانوراما از حال و هوای سال نو در مسکو را ببینید. با خبرنگاران همراه باشید.

تور ارزان روسیه: تور مجازی: سال نو میلادی در مسکو چگونه گذشت؟

همراه دور زمین باشید و با تور ارزان روسیه از کاخ کرملین دیدن کنید و در شهرهای زیبای مسکو و سوچی روسیه گشتی بزنید و خاطرات زیبایی برای خود رقم بزنید.

هر سال با فرا رسیدن شب سال نو امید برای موفقیت ها و کامیابی های بزرگتر در سال پیش رو در دل ها روشن می گردد. از این رو، جشن گرفتن این رویداد مهم و ارزشمند یکی از مهم ترین دغدغه های مردم و مسئولان برگزاری این مراسم است.

سال نو بزرگ ترین و مهم ترین جشن ملی روسیه است و تعطیلات آن تعطیلاتی خانوادگی به شمار میرود. در شهر مسکو، مردم سال نو را با خوردن خوراک های خوشمزه و اغلب سنتی، پیاده روی شبانه اطراف میدان سرخ و تماشای آتشبازی جشن می گیرند. میدان سرخ که مهمترین محل گردهم آیی مردم روسیه در این جشن بزرگ است مملو از مردم روس و گردشگران خارجی می گردد. در مسکو شروع سال نو با به صدا درآمدن ناقوس های کاخ کرملین رسما شروع می گردد. شاید در این شب رسیدن به میدان سرخ و انتظار برای به صدا درآمدن ناقوس ها و درآخر تماشای آتشبازی های فوق العاده تماشای یکی از مهم ترین و البته دشوارترین کارها برای مردم این شهر زیبا باشد.

تصاویر پانوراما

در اینجا می توانید حس و حال شب سال نو در شهر زیبای مسکو را به وسیله تصاویر پانوراما به خوبی درک کنید.

برای تماشا تصاویر پانوراما شکیبا باشید. پس از لود شدن کامل تصویر، عکس پانوراما خودبه خود به صورت چرخشی حرکت خواهد نمود و شما می توانید، هم زمان، با بالا و پایین کردن تصویر دید کلی از فضای درون تصویر داشته باشید.

تور مجازی روزهای یکشنبه و چهارشنبه، ساعت 11:15 شب در خبرنگاران منتشر می گردد. برای دسترسی به مقاله های این بخش به صفحه اختصاصی تور مجازی مراجعه کنید.

منبع: کجارو / i.weheart.moscow / airpano.com
انتشار: 22 بهمن 1400 بروزرسانی: 22 بهمن 1400 گردآورنده: ardakankhabar.ir شناسه مطلب: 1009

به "تور ارزان روسیه: تور مجازی: سال نو میلادی در مسکو چگونه گذشت؟" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "تور ارزان روسیه: تور مجازی: سال نو میلادی در مسکو چگونه گذشت؟"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید