تور قطر: دو سناریو قطر برای لیگ قهرمانان آسیا، تیم استراماچونی به جای السد؟

به گزارش اردکان خبر، به گزارش خبرنگاران، اواسط تیرماه سال جاری بود که روزنامه الرایه قطر خاطرنشان کرد برنامه فصل 2022 لیگ قهرمانان آسیا در تضاد با منافع و تقویم آماده سازی تیم ملی فوتبال قطر است. (این لینک) این روزنامه در آن تاکید نموده بود آغاز لیگ قهرمانان در ماه می همزمان با اردوهای تدارکاتی تیم ملی قطر است و دو تیم السد و الدحیل که در مجموع 19 بازیکن ملی پوش در قطر دارند، برای لیگ قهرمانان دچار مشکل می شوند.

تور قطر: دو سناریو قطر برای لیگ قهرمانان آسیا، تیم استراماچونی به جای السد؟

همراه ما باشید و با تور قطر از مروارید خلیج فارس دیدن کنید و زیبایی های شهر دوحه را در خاطراتتان ثبت کنید.

قطر میزبان جام جهانی 2022 است و برنامه های آماده سازی مفصلی برای حضور در این رقابت ها و آبروداری از میزبانی خود تدارک دیده است که شامل چند ماه اردو و چندین بازی محبت آمیز است.

الرایه در گزارش خود نوشته بود که السد و الدحیل از همین حالا باید به فکر باشند و با اتکا به بازیکنان جوان و غیر ملی پوش، خود را آماده لیگ قهرمانان آسیا نمایند. اما ظاهراً این استراتژی بدون نتیجه بوده است و دو غول قطری را به فکر انصراف از حضور در این رقابت ها انداخته است.

احمد الانصاری مسئول رسانه ای باشگاه السد روز گذشته اطلاع داد که ممکن است این تیم در فصل نو لیگ قهرمانان حاضر نگردد و علت آن حضور 12 تا 13 ملی پوش در این تیم است.

البته این موضوع باید به تایید سرمربی نو تیم فوتبال السد هم برسد چرا که ژاوی هرناندز چند هفته پیش با جدایی از السد، سرمربی تیم بارسلونا شد و السدی ها دنبال جانشین ژاوی هستند.

از سوی دیگر باشگاه الدحیل به صورت رسمی چیزی در این خصوص اعلام نکرده ولی با توجه به اینکه این تیم ملی پوشان کمتری دارد، بعید به نظر می رسد از لیگ قهرمانان انصراف بدهد.

الریان قطر هم دیگر تیمی است که به نوشته رسانه های عربی، احتمالاً بدون ملی پوشان قطری در لیگ قهرمانان شرکت خواهد نمود.

در صورتی که انصراف السد از لیگ قهرمانان آسیا جدی گردد، الغرافه جایگزین این تیم خواهد شد. الغرافه با راهنمایی آندره استراماچونی سرمربی سابق استقلال در برنامه فعلی باید در مرحله پلی آف حضور یابد و در صورت پیروزی راهی مرحله گروهی گردد اما با انصراف السد، تیم استراماچونی سهمیه مستقیم لیگ قهرمانان را به دست می آورد و تقابل آن با نمایندگان ایران هم می تواند جالب توجه باشد.

به گزارش خبرنگاران، در فصل 2022 لیگ قهرمانان آسیا تیم های پرسپولیس، فولاد، استقلال و سپاهان نمایندگان ایران هستند. البته حضور پرسپولیس و استقلال در صورتی نهایی می گردد که این دو باشگاه به تعهدات خود در کنفدراسیون فوتبال آسیا برای حل مسائل اقتصادی، مالکیتی و بدهی ها اقدام نمایند.

منبع: خبرگزاری مهر
انتشار: 20 آذر 1400 بروزرسانی: 20 آذر 1400 گردآورنده: ardakankhabar.ir شناسه مطلب: 941

به "تور قطر: دو سناریو قطر برای لیگ قهرمانان آسیا، تیم استراماچونی به جای السد؟" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "تور قطر: دو سناریو قطر برای لیگ قهرمانان آسیا، تیم استراماچونی به جای السد؟"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید