روباتی که 19 ماده غذایی را سرخ می نماید

به گزارش اردکان خبر، شیوع ویروس کرونا لزوم اتوماتیک کردن فرایند طبخ مواد غذایی مختلف را افزایش داده و از همین رو روباتی عرضه شده که می تواند 19 ماده غذایی را سرخ کند.

روباتی که 19 ماده غذایی را سرخ می نماید

در ماه های اخیر نگرانی از ابتلاء به ویروس کرونا باعث شده تا بسیاری از مردم از مراجعه به رستوران ها هم خودداری نمایند. لذا استفاده از روبات های اتوماتیک که بدون دخالت انسان انواع اغذیه را سرخ می نمایند نیز کسب و کار بی رونق رستوران دارها را رونق می بخشد.

شرکت آمریکایی میسو رباتیکس که قبلاً روباتی را برای پخت و پز همبرگر فراوری نموده بود، این بار روبات سرخ کن انواع مواد غذایی را عرضه نموده است. این روبات فرایند سرخ کردن را به طور اتوماتیک و بر مبنای خواست اپراتور انجام می دهد و می تواند این کار را با سرعت و دقت زیاد انجام دهد.

ترکیب قابلیت های این روبات با اپلیکیشن های سفارش غذا می تواند کل فرایند طبخ تا تحویل غذا را اتوماتیک کند و احتیاج به مداخله انسان را از بین ببرد تا امکان ابتلاء به ویروس کرونا به حداقل برسد.

برای افزایش دقت این روبات از نرم افزاری به نام ChefUI استفاده شده که تنظیم دمای محل پخت، مدت زمان سرخ کردن و نظارت بر کل این فرایند را تسهیل می نماید. روبات یادشده انواع سبزیجات، مواد گوشتی، حبوبات و غیره را با توجه به تفاوت های آنها سرخ و آماده خوردن می نماید. قیمت و زمان عرضه این روبات بعد از تکمیل آزمایش ها بر روی آن صورت می گیرد.،مهر

منبع: ایران آنلاین
انتشار: 20 آبان 1399 بروزرسانی: 20 آبان 1399 گردآورنده: ardakankhabar.ir شناسه مطلب: 305

به "روباتی که 19 ماده غذایی را سرخ می نماید" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "روباتی که 19 ماده غذایی را سرخ می نماید"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید